Advent u Varaždinu dosad najposjećeniji, ali i najuspješniji po ostvarenom prometu

| 28.1.2022. u 11:10h | Objavljeno u Društvo

Advent u Varaždinu, koji je trajao od 26. studenog do 6. siječnja ove godine, dosad je najuspješnija manifestacija u Varaždinu i po broju posjetitelja i po financijskim rezultatima. O tome su na današnjoj konferenciji za medije u Gradskoj vijećnici govorili gradonačelnik Neven Bosilj, direktorica ureda Turističke zajednice Grada Varaždina Jelena Toth i Predrag Ciglar, direktor Gradske tržnice Varaždin, koja je i ove godine organizirala klizalište na Kapucinskom trgu.

panoramski-kotac.jpg

- U nešto više od mjesec dana održavanja programa i sadržaja Advent u Varaždinu je posjetilo više od 150 tisuća posjetitelja. Najviše je posjetitelja zabilježeno u Kući Djeda Mraza, na panoramskom kotaču i na klizalištu - rekla je Jelena Toth pojašnjavajući da je broj posjetitelja procjenjen na temelju podataka Policijske uprave Varaždinske i putem evidencija na pojedinim atrakcijama u sklopu manifestacije.

Kuću Djeda Mraza posjetilo je više od 15.000 posjetitelja, a isto toliko ih je bilo i na panoramskom kotaču, koji je bio jedna od glavnih atrakcija ovogodišnjeg Adventa. Na klizalištu Ledene čarolije bilo je više od 30 tisuća klizača, a na ledenom toboganu zabilježeno je čak 37.000 spustova.

Osim rekordnog broja posjetitelja Advent je zabilježio i rekordni financijski rezultat. Prema podacima Porezne uprave, u djelatnostima trgovine i ugostiteljstva za vrijeme održavanja manifestacije na području grada ostvaren je ukupan promet od 329,4 milijuna kuna.

- U odnosu na posljednji Advent, koji je održan prije pandemije u zimu 2019. godine na 2020. godinu, to predstavlja povećanje od 18,7% - istaknuo je gradonačelnik Neven Bosilj.

kuca-djeda-mraza.jpg

Što se tiče turističkih brojki, prema podacima sustava e-visitor ostvareno je 23% manje noćenja nego u adventskom razdoblju 2019. godine. Pritom treba napomenuti da tijekom ovog Adventa najveći varaždinski hotel Turist nije bio u funkciji, a na njega se odnosi oko 27% smještajnih kapaciteta grada.

U Turističkoj zajednici i Gradu Varaždinu ističu da je manifestacija bila iznimno dobro marketinški popraćena te da je bila hit na društvenim mrežama i skupila rekordan broj lajkova i pratitelja.

Web stranicu Advent u Varaždinu najviše su pregledavali korisnici iz Hrvatske i Slovenije, od čega je više od 60% njih bilo iz Zagreba, a zatim slijede gradovi; Varaždin, Ljubljana, Maribor i Čakovec.

Ukupan proračun manifestacije iznosio je 1,8 milijuna kuna, pri čemu je Grad Varaždin sudjelovao s pola milijuna kuna, a TZ je uložio 300.000 kuna vlastitog viška ostvarenog na Špancirfest, dok je ostatak novca osiguran najmom kućica i štandova, prodajom ulaznica te od sponzora.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.
Povezani članci