U razdoblju do 14. studenog provodi se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću povodom donošenja Općih uvjeta isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo.
- Gradska tržnica donijela je Opće uvjete isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo. Novim Općim uvjetima dolazi do manjih korekcija u dosadašnjim uvjetima, a sve u cilju poboljšanja usluge. Zakonom o komunalnom gospodarstvu propisano je da isporučitelj komunalne usluge koji obavlja uslužnu komunalnu djelatnost u svrhu obavljanja te djelatnosti donosi opće uvjete isporuke komunalne usluge uz prethodnu suglasnost predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave - navode iz Grada Varaždina.
Cilj provođenja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću jest upoznavanje javnosti s nacrtom dokumenata, a radi dobivanja mišljenja, primjedbi i prijedloga i eventualno prihvaćanja zakonitih i stručno utemeljenih prijedloga, primjedbi i mišljenja.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje, kao i sami nacrti dokumenata, nalaze se na web stranici Grada Varaždina https://varazdin.hr/savjetovanja-s-javnoscu-2025-godini/ pod rednim brojem 47.
Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti isključivo putem priloženog obrasca, zaključno do 14. studenog 2025. godine na adresu Grad Varaždin, Upravni odjel za gradnju i komunalno gospodarstvo, Trg slobode 12/II, 42000 Varaždin, s naznakom: „Mišljenja, primjedbe i prijedlozi na Nacrt Općih uvjeta isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo“ ili na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..