Ivan Šokman imao je druženja s lokalnim stanovništvom Foto: Ivan Šokman

Ivan Šokman na reliju Budapest-Bamako: Bilo je izazovno jer često ne znate kamo idete

| 4.5.2020. u 15:08h | Objavljeno u Sport

Ove je godine održano 12. izdanje relija Budapest-Bamako, humanitarne utrka po Africi, na kojoj su još jednom sudjelovali i predstavnici iz ekipe MyLife4Kids u kojoj su bila i tri Varaždinca Damir Filipović, Ivan Šokman i Stanislav Modrić te Saša Pjanić, nagrađivani fotograf i putopisac iz Virovitice. Filipoviću i Modriću ovo je bilo četvrto sudjelovanje na ovom reliju, Pjaniću treće, dok je Ivan Šokman debitirao. Nastupio je u natjecateljskom dijelu, na motociklu. Iako nije previše mario za rezultat, svakako je bilo iskustvo koje nikada neće zaboraviti.

Bez većih problema

- Pristupio sam natjecanju da dobijem koordinate i što više prilike da se vozim off-road. Nije to reli baš zamišljen za motocikle jer nema nikakve logističke podrške i sve norate sami sa sobom voziti. Cijeli život hobi mi je vezan uz motore, vožnja po cesti i šumama s enduro motorima i bila mi je želja da vozim po Africi, na nečemu poput relija Pariz-Dakara, iako je ovo puno jeftinije i ovaj reli nazivaju “low-budget” Dakarom - objasnio je Šokman.Put relija Budapest-Bamako dug je 8235 kilometara, kroz zapadni dio pustinje Sahare, sve do konačne destinacije - Freetowna u Sierra Leoneu. Ovogodišnje izdanje počelo je 31. siječnja, a završio 17. veljače te su svi natjecatelji imali 17 dana da uspješno dođu do cilja, što je i ove godine pošlo za rukom varaždinskim predstavnicima.

- Gledali smo da odradimo što više off-roada, putovao sam na motoru zajedno s Modrićem, ali nisam imao baš pravi reli motor kakav bi se koristio za Pariz-Dakar, a bez logističke pomoći ne možete do kraja raditi ono što hoćete. Sve u svemu bilo je super. Nismo imali neke kvarove, ali je bilo probušenih guma, što se meni, srećom, ni jednom nije dogodilo. Što se tiče terena, ne znam što je bilo gore za vožnju s motorom, tvrdi kamen i piste ili pijesak. Nismo se previše gurali u neki duboki i mekani pijesak jer nismo imali motore za to, jer su bili preteški. Nekako smo uspjeli prijeći kraće dionice od 500 metara gdje je baš bio mekani pijesak, ali nije da smo se išli penjati po dinama - naglasio je Šokman.

Označeno u