Međunarodna konferencija CRODMA na FOI-ju: povezivanje znanosti i marketinga nužno za daljnji razvoj Foto: Krešimir Đurić

Međunarodna konferencija CRODMA na FOI-ju: povezivanje znanosti i marketinga nužno za daljnji razvoj

| 14.10.2019. u 17:15h | Objavljeno u Društvo

Četvrta međunarodna znanstveno-stručna konferencija CRODMA 2019. prošlog je petka, 11. listopada na Fakultetu organizacije i informatike (FOI) okupila pedesetak sudionika iz svih dijelova Hrvatske i susjednih zemalja. Ovogodišnja tema “Marketing 4.0” objedinila je na jednom mjestu teme vezane uz nove marketinške alate, a sve to u organizaciji Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing CRODMA, Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilišta Sjever i Veleučilišta “Lavoslav Ružička” iz Vukovara.
- Ovdje govorimo o elektroničkom marketingu, web marketingu, marketingu stvari, umjetnoj inteligenciji u marketingu, dakle cijelom nizu novih marketinških alata koji čine novu marketinšku paradigmu - naglasio je prof. dr. sc. Damir Dobrinić, predsjednik Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing i predsjednik Programskog odbora spomenute konferencije, ujedno i profesor na varaždinskom FOI-ju.
Cilj konferencije i ove je godine bio povezati znanstvenike i njihovo znanstveno djelovanje sa stručnjacima iz prakse, a time i izravno utjecati na razvoj i primjenu suvremenih modela marketinškog djelovanja.
- Jedan od ciljeva je i prijenos znanja i iskustva iz prakse marketinških stručnjaka našim studentima, koji čine značajan dio sudionika ove konferencije – istaknula je dekanica FOI-ja izv. prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep i dodala da je na konferenciji u znanstvenim i stručnim sekcijama predstavljeno 25 znanstvenih radova autora iz čak osam europskih zemalja.
Okosnicu ove konferencije činila su tri stručna predavanja na temu suvremenih tendencija u razvoju marketinga. Izv. prof. dr. sc. Ante Rončević, izvanredni profesor na Sveučilištu Sjever i pročelnik Odjela za ekonomiju te gost predavač na ovoj konferenciji govorio je o kontrastima suvremenog marketinga te naglasio da je danas u marketingu neizbježno napraviti simbiozu između online i offline marketinga.
Uz Rončevića, docentica na Fakultetu organizacije i informatike dr. sc. Petra Grd adresirala je temu primjene biometrije u marketingu, dok je Slaven Mišak, CEO tvrtke BonsAI govorio o modernom pristupu korisničkoj podršci.

Galerija slika