Međunarodna znanstveno-stručna konferencija CRODMA održava se 22. listopada u Varaždinu

| 8.10.2021. u 12:27h | Objavljeno u Društvo

I ove se godine po šesti puta u Varaždinu 22. listopada održava međunarodna znanstvenostručna konferencija CRODMA. Više od 50-tak domaćih i stranih marketinških stručnjaka i znanstvenika razmijenit će svoje spoznaje i iskustva vezana za marketing. Konferencija se drugu godinu za redom održava online.

Organizator konferencije je Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing CRODMA na čijem je čelu prof.dr.sc. Damir Dobrinić. Udruga je stalna članica Europske federacije direktnog i interaktivnog marketinga - FEDMA u sklopu koje aktivno učestvuje u evoluiranju i kreiranju europske regulative vezane za marketing i marketinšku industriju. Samo jedna nacionalna udruga pojedine zemlje može biti članica FEDME i taj je status u vrlo jakoj konkurenciji CRODMA izborila 2007. godine, te danas predstavlja Hrvatsku u vrlo respektabilnom okruženju od dvadeset i jedne europske države. Vrlo jaka industrija marketinga koju predstavljaju različite gospodarske djelatnosti od telekomunikacija, IT industrije, poštanskih operatera, marketinških agencija, proizvođačke industrije do TV kuća i drugih svoje poslovne interese štiti kroz FEDMA-u.

Sa ciljem da se poveže znanost i praksa CRODMA organizira znanstveno-stručne konferencije i u suradnji i partnerstvu s FEDMA-om pokreće znanstveno-stručne projekte. Kao rezultat tog djelovanja pokrenut je i međunarodni-znanstveni časopis CRODiM čiji je četvrti broj nedavno izašao. Rad i značaj CRODMAe prepoznat je i u akademskoj zajednici te niz sveučilišta i fakulteta kao partneri sudjeluju u organizaciji konferencija i provedbi projekata. Prvenstveno su to FOI Varaždin i Sveučilište sjever te Sveučilište u Mostaru, Sveučilište u Zadru, Sveučilište Forestry iz Bugarske, Ekonomski fakultet Osijek, Veleučilište u Vukovaru i drugi.

Kako bi se dodatno promovirao marketing kao danas najdominantnije ekonomsko i gospodarsko područje CRODMA dodjeljuje i priznanja za doprinos razvoju i popularizaciji struke te, članovima Udruge najdraža, priznanja za studentska postignuća. Najbolji završni i diplomski radovi iz područja marketinga dobivaju priznanja koja, s obzirom da ih daje struka i profesori, studentima oplemenjuje njihove životopise i zaokružuje njihovo stečeno znanje na fakultetima. Ove godine su nominirani vrlo kvalitetni diplomski radovi studenata iz Zadra, Pule, Osijeka i Varaždina koji su svoja istraživanja iz rada publicirali i kao znanstvene radove na konferencijama.

Planovi CRODMA-e u idućim razdobljima usmjereni su prema edukaciji i promociji korištenja novih tehnologija u marketingu koje polako istiskuju stare tradicionalne oblike marketinškog djelovanja. Marketinške paradigme se mijenjaju pod utjecajem velikih količina podataka koje marketing ima na raspolaganju i koji predstavljaju ključnu komponentu njegovih strategija. Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing te promjene pratiti te će kroz daljnju suradnju poduzetništva i znanosti doprinositi njihovom razumjevanju i implementaciji.