Međunarodna znanstveno-stručna konferencija CRODMA održava se 22. listopada u Varaždinu

| 8.10.2021. u 12:27h | Objavljeno u Društvo

I ove se godine po šesti puta u Varaždinu 22. listopada održava međunarodna znanstvenostručna konferencija CRODMA. Više od 50-tak domaćih i stranih marketinških stručnjaka i znanstvenika razmijenit će svoje spoznaje i iskustva vezana za marketing. Konferencija se drugu godinu za redom održava online.

Organizator konferencije je Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing CRODMA na čijem je čelu prof.dr.sc. Damir Dobrinić. Udruga je stalna članica Europske federacije direktnog i interaktivnog marketinga - FEDMA u sklopu koje aktivno učestvuje u evoluiranju i kreiranju europske regulative vezane za marketing i marketinšku industriju. Samo jedna nacionalna udruga pojedine zemlje može biti članica FEDME i taj je status u vrlo jakoj konkurenciji CRODMA izborila 2007. godine, te danas predstavlja Hrvatsku u vrlo respektabilnom okruženju od dvadeset i jedne europske države. Vrlo jaka industrija marketinga koju predstavljaju različite gospodarske djelatnosti od telekomunikacija, IT industrije, poštanskih operatera, marketinških agencija, proizvođačke industrije do TV kuća i drugih svoje poslovne interese štiti kroz FEDMA-u.

Sa ciljem da se poveže znanost i praksa CRODMA organizira znanstveno-stručne konferencije i u suradnji i partnerstvu s FEDMA-om pokreće znanstveno-stručne projekte. Kao rezultat tog djelovanja pokrenut je i međunarodni-znanstveni časopis CRODiM čiji je četvrti broj nedavno izašao. Rad i značaj CRODMAe prepoznat je i u akademskoj zajednici te niz sveučilišta i fakulteta kao partneri sudjeluju u organizaciji konferencija i provedbi projekata. Prvenstveno su to FOI Varaždin i Sveučilište sjever te Sveučilište u Mostaru, Sveučilište u Zadru, Sveučilište Forestry iz Bugarske, Ekonomski fakultet Osijek, Veleučilište u Vukovaru i drugi.

Kako bi se dodatno promovirao marketing kao danas najdominantnije ekonomsko i gospodarsko područje CRODMA dodjeljuje i priznanja za doprinos razvoju i popularizaciji struke te, članovima Udruge najdraža, priznanja za studentska postignuća. Najbolji završni i diplomski radovi iz područja marketinga dobivaju priznanja koja, s obzirom da ih daje struka i profesori, studentima oplemenjuje njihove životopise i zaokružuje njihovo stečeno znanje na fakultetima. Ove godine su nominirani vrlo kvalitetni diplomski radovi studenata iz Zadra, Pule, Osijeka i Varaždina koji su svoja istraživanja iz rada publicirali i kao znanstvene radove na konferencijama.

Planovi CRODMA-e u idućim razdobljima usmjereni su prema edukaciji i promociji korištenja novih tehnologija u marketingu koje polako istiskuju stare tradicionalne oblike marketinškog djelovanja. Marketinške paradigme se mijenjaju pod utjecajem velikih količina podataka koje marketing ima na raspolaganju i koji predstavljaju ključnu komponentu njegovih strategija. Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing te promjene pratiti te će kroz daljnju suradnju poduzetništva i znanosti doprinositi njihovom razumjevanju i implementaciji.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.
Povezani članci