Nakon okupljanja i sastanka mještana u Općini Maruševec doneseni zaključci o saniranju cesta

MGA/VV | 17.11.2019. u 19:46h | Objavljeno u Aktualno

Na sastanku u Općini Maruševec, vezano uz stanje i radove na lokalnim prometnicama u sklopu Aglomeracije, uz mještane i općinske dužnosnike, sudjelovao je direktor VARKOM-a Željko Bunić s tehničkim direktorom i suradnicima te glavni nadzorni inžinjer sa suradnicom,objavili su nakon sastanka na FB grupi Aglomeracija Maruševec.

Također navode da je sastanku nazočio načelnik Općine i njegov zamjenik, te saborski zastupnik Anđelko Stričak. Osim njih, bilo je nazočno 70-tak mještana koji su nakon uvodnih riječi načelnika i gosp. Bunića imali priliku postavljati pitanja na koja su i dobili odgovore.

- Sastanak je bio otvoren i za medije. Veseli me da je na sastanku bio i naš velečasni koji se također aktivno uključio u raspravu. Na kraju nam se obratio i saborski zastupnik s prijedlozima da bi trebalo svakako održati zborove građana i upoznavanje s projektima i situacijom na terenu. Sastanak je trajao nešto manje od 2 sata. Slijede zaključci - objavila je Snježana Cerjan.

Na FB grupi objavljeni su ovi zaključci sastanka:
1. Radovi će se na svim dionicama i lokacijama u općini nastojati završiti do 15. prosinca s asfaltiranjem ceste.
2. Do tog će vremena VARKOM na vlastiti trošak sanirati udarne rupe i prometnicu.
3. Ukoliko izvođač ipak ne završi radove do 15. prosinca, onda ćemo to trpiti do proljeća i uzdati se da će nam VARKOM preko zime održavati prometnice (razmijenila sam s gosp.Bunićem brojeve telefona i najavila da ću ga povremeno zvati ukoliko bude trebalo reagirati ili ako će biti nekih novosti).
4. Ugovori su sklopljeni po posebnim pravilima uzanci o građenju kojima su izvođači maksimalno zaštićeni i dok ne probiju rok završetka radova koji ističe 2021. god., tek tada investitor može iskoristiti pravne mehanizme.
5. Općinski čelnici odbijaju s nama komunicirati na društvenim mrežama tako da eventualne informacije možete dobiti samo na web stranici Općine ili osobno ili primjenom odredbi Zakona o pravu na pristup informacijama što znači predugo čekanje da se uopće dobije neka info (zakonski rokovi su 15+15 dana)
.

6. Predstavnica radne grupe investitora obavijestila nas je da će pravna služba investitora poslati upute Općini o načinu prijave šteta kod osiguravateljnih kuća i da će mještani moći izvršiti prijavu štete izvođaču. Jedino ostaje pitanje da li polica osiguranja izvođača pokriva štete na kućama, fasadama i vozilima, ali vrijedi probati. Pratite web stranicu Općine!