Direktor NTL-a Martin Evačić nakon preuzimanja TP-a Varaždin: "S Kitroom imamo još prostora za rast"

| 22.1.2024. u 18:00h | Objavljeno u Aktualno

- Vjerujemo da maloprodajni lanac, koji smo preuzeli, ima još prostora za rast, zato smo i ušli u ovu akviziciju... Procijenili smo da na području sjeverozapada ima potencijala, radi se o jednom od najrazvijenih dijelova Hrvatske u kojoj je i kupovna moć ipak veća nego, primjerice, u Lici ili istočnoj Slavoniji - kaže direktor NTL-a Martin Evačić nakon preuzimanja trgovina Kitro.

S početkom godine trgovačko društvo TP Varaždin počelo je poslovati u sastavu Narodnog trgovačkog lanca (NTL). Nakon što je 3. siječnja potpisan ugovor o transakciji te je preuzeto poslovanje veleprodaje i maloprodaje TP-a Varaždin tj. trgovačkog lanca Kitro, od 8. siječnja počelo je i prebacivanje prvih trgovina Kitroa na sustav NTL-a. Kako doznajemo od direktora NTL-a Martina Evačića, posljednjih dana Kitroove trgovine rade u sklopu sustava NTL Sjever te bi do kraja veljače sve trgovine trebale biti prebačene na sustav NTL-a.

- NTL Sjever bi se tada pripojio NTL-u. Istodobno radimo i rebranding tako da bi kompletno novo vizualno označavanje trebalo biti završeno do kraja veljače - kaže Martin Evačić. Osim što će trgovine Kitro odsad raditi pod imenom NTL, otkriva i druge promjene koje kupci mogu očekivati u trgovinama.

- Kupci će vrlo brzo osjetiti promjene, osobito smo orijentirani na svježi program voća i povrća tj. na dnevnu kupnju jer smo i tako pozicionirani kao manji dućani u naseljima. Također imamo niz marketinških aktivnosti, već ovaj tjedan kreću akcije i aktivnosti usmjerene na povoljniju kupnju. Ponedjeljkom imamo 10 posto popusta na svaku kupnju za umirovljenike, a subotom pet posto za sve kupce - napominje dodajući kako vjeruje da će kupci to vrlo brzo prepoznati i u konačnici očekuju rast prometa. Iako se trgovine manjeg formata, smještene u gradskim naseljima i u ruralnim područjima, obično cjenovno percipiraju kao skuplje u usporedbi s velikim trgovačkim lancima, posebice diskonterima, Evačić ističe da “tu više nema velikih razlika”.

- Razlike su sitne, kad se u obzir uzmu troškovi dostave robe i logistike. Veliki diskonteri su često vrlo dobro marketinški posloženi i percepcija kupaca je da su povoljniji, ali sve ovisi od artikla do artikla, i to u određenom trenutku - ističe direktor NTL-a koji je nedavno preuzeo i manji maloprodajni lanac na istoku Slavonije, ali je preuzimanje Kitroa s više od 90 trgovina dosad njihova najveća akvizicija.

Više o ovoj temi možete pročitati u novom broju Varaždinskih vijesti.