Utjecaj digitalne tehnologije: Marketinški stručnjaci na konferenciji u Varaždinu

Napisao/la: -
Utjecaj digitalne tehnologije: Marketinški stručnjaci na konferenciji u Varaždinu Foto: Krešimir Đurić

U Varaždinu se 12. i 13. listopada održava 2. Međunarodna znanstvena konferencija CRODMA, a tema ovogodišnje konferencije, na kojoj sudjeluju znanstvenici i marketinški profesionalci iz desetak zemalja, je "CRM – Utjecaj digitalne tehnologije". Konferenciju koja se održava u hotelu Turist organizira Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), u suradnji s Fakultetom organizacije i informatike Varaždin.

Glavni cilj ove konferencije je povezivanje znanstvenika i stručnjaka kojima su marketinška teorija i praksa u fokusu pozornosti.

- Udruga CRODMA u svom fokusu ima marketing, odnosno njegova posebna područja koja zajedno možemo staviti pod "kapu" digitalnog marketinga. Tema ovogodišnje konferencije je CRM (upravljanje odnosima s klijentima) i utjecaj digitalne tehnologije na CRM. Živimo u digitalno doba i tehnologija utječe na sva područja života, pa tako i na marketing. Danas govorimo i o big-data marketingu koji se bazira na novim tehnologijama, na prikupljanju velike količine podataka koji nam služe za stvaranje predviđanja o ponašanju kupaca u budućnosti. To je sada top-tema te je zanimljiva i znanstvenicima i stručnjacima koji su sudionici ove konferencije - rekao nam je prof.dr.sc. Damir Dobrinić, predsjednik Udruge CRODMA.

Osvrnuo se i na utjecaj novih tehnologija na kupce.

- Postoje različite generacije kupaca, no nove generacije, tzv. milenijalci, praktički su se rodile s računalom i oni druge kanale, osim digitalnih, niti ne prepoznaju. Cijelo gospodarstvo i tržište se usmjeravaju prema njima, s naglaskom na internetu i društvenim mrežama, i to se područje sada maksimalno razvija - kazao je Dobrinić.

Društvene mreže imaju sve veći udio u oglašavanju pa se postavlja i pitanje oglašavanja u drugim medijima te njihove opstojnosti.

- Kada su stigle digitalne tehnologije, predviđalo se da će klasični mediji nestati. Ranije se to nije događalo, a hoće li se sada to dogoditi, vidjet ćemo. Sada se pojavio problem prenatrpanosti i prevelike "buke i šumova" u društvenim mrežama, gotovo nijedan sadržaj na internetu više se ne može u miru konzumirati jer se stalno pojavljuju oglasi i reklame. Stoga vjerujem da će u jednom trenutku doći do zasićenja te ćemo morati tražiti nešto drugo, novo - smatra Dobrinić.

Istaknuo je i izvrsnu suradnju u organizaciji konferencija s Fakultetom organizacije i informatike, čiji su studenti također prisustvovali izlaganjima.

- U budućnosti planiramo i druge stvari koje će, nadam se, biti vidljive već sljedeće godine na našoj 3. konferenciji - zaključio je Dobrinić.

crodma-konferencija-1.JPG

crodma-konferencija-2.JPG

 

crodma-konferencija-3.JPG

crodma-konferencija-4.JPG

crodma-konferencija-5.JPG

Ivana Dreven

Novinar

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.

Varaždinske-vijesti.hr koriste kolačiće (eng. Cookies) radi pružanja što boljeg korisničkog iskustva. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu prihvaćate korištenje kolačića.