KLASA: 112-01/25-01/4
URBROJ: 2186-88-01-25-2
Varaždin, 25.11.2025.
Na temelju čl. 37. Statuta Pučkog otvorenog učilišta Varaždin ravnateljica Pučkog otvorenog učilišta Varaždin dana 25. studenog 2025. godine raspisuje
NATJEČAJ
za radno mjesto
Voditelj/ica općih i financijskih poslova – 1 izvršitelj (m/ž)
na neodređeno puno radno vrijeme
Kandidati za radno mjesto trebaju ispunjavati sljedeće uvjete:
• stručna sprema: VSS (ekonomska struka) odnosno diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij iz područja ekonomije
• radno iskustvo: najmanje tri godine radnog iskustva na računovodstveno-knjigovodstvenim poslovima
• organizacijske i komunikacijske sposobnosti
• aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
• osnovna informatička znanja (Microsoft Word i Excel)
Osim navedenih posebnih uvjeta kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam na radno mjesto:
• punoljetnost,
• zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima
Uz pisanu prijavu na Natječaj podnositelji prijave dužni su priložiti sljedeće priloge (koji mogu biti i u neovjerenim preslikama, a prije sklapanja ugovora o radu, odabrani kandidat predočit će izvornik) kako slijedi:
• životopis (uz obavezno navođenje kontakt podataka: e-mail i broj telefona/mobitela te opisa dosadašnjeg radnog iskustva na računovodstveno-knjigovodstvenim poslovima)
• preslika osobne iskaznice radi utvrđivanja identiteta kandidata
• dokaz o traženoj razini obrazovanja (diploma, potvrda ili drugi odgovarajući dokaz o traženoj razini obrazovanja)
• dokaz o potrebnom radnom iskustvu (ispis elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
• dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima (preslika ili izvornik ugovora o radu, rješenja ili potvrde poslodavca)
• uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak izdana od strane nadležnog suda, ne starije od 6 mjeseci od zadnjeg dana roka za podnošenje prijava na Natječaj
Na ovaj Natječaj mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to, jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Rok za podnošenje pisanih prijava je 8 kalendarskih dana od dana objave Natječaja. Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Kandidat koji ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na Natječaj pozvati se na to pravo i prijavi priložiti dokaze sukladno posebnim propisima kojima je uređeno to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na Natječaj priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Pozivaju se osobe iz članka 101. stavka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17 i 98/19), koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju da osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz Natječaja, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju na temelju odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843. Osoba iz članka 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskoga rata (NN br. 84/21) koja u trenutku podnošenja prijave ispunjava uvjete za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju dužna je uz prijavu na javni Natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz Natječaja te, ovisno o kategoriji koja se poziva na prednost pri zapošljavanju, dostaviti dokaze propisane člankom 49. stavka 1. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskoga rata (NN br. 84/21). Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja iz čl. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) uz prijavu na Natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaze o priznatom/utvrđenom statusu.
Natječajni postupak obuhvaća obaveznu prethodnu provjeru znanja i sposobnosti kandidata putem provjere znanja rada na osobnom računalu (Microsoft Office – Word i Excel), računovodstveno-knjigovodstvenih znanja, pisanog i usmenog testiranja znanja engleskog jezika (razina A2) i intervjua kandidata. Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, a bio je pozvan, smatra se da je povukao prijavu na Natječaj.
Na web-stranici Pučkog otvorenog učilišta Varaždin https://www.pouvarazdin.hr/natjecaji.html objavit će se opis poslova i podaci o plaći za radno mjesto koje se popunjava ovim Natječajem te način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja.
Komisija za provedbu Natječaja utvrđuje listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja. Lista kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete bit će objavljena na Oglasnoj ploči POU Varaždin.
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti kandidatima koji ispunjavaju sve formalne uvjete iz Natječaja bit će objavljen najmanje 5 kalendarskih dana prije datuma održavanja provjere na web stranici https://www.pouvarazdin.hr/natjecaji.html i na Oglasnoj ploči Pučkog otvorenog učilišta Varaždin, a uputit će se i mailom svim kandidatima koji zadovoljavaju formalne uvjete iz Natječaja.
Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete smatraju se pozvanima na provjeru znanja i sposobnosti.
Odabir kandidata će se izvršiti i uz pomoć stručnih metoda procjene kompetencija i osobina kandidata/kinje.
Kandidati prijavom na Natječaj pristaju da Pučko otvoreno učilište Varaždin, kao voditelj obrade, prikupljene podatke na temelju ovog javnog Natječaja obrađuje samo u obimu i samo u svrhu provedbe Natječaja, od strane ovlaštenih osoba za provedbu Natječaja. Pučko otvoreno učilište Varaždin s osobnim podacima postupat će sukladno pozitivnim propisima uz primjenu odgovarajućih tehničkih i sigurnosnih mjera zaštite osobnih podataka od neovlaštenog pristupa, zlouporabe, otkrivanja, gubitka ili oštećenja.
Prijave s potrebnom dokumentacijom dostavljaju se na jedan od sljedećih načina:
- preporučenom poštanskom pošiljkom u zatvorenoj koverti s napomenom “za Natječaj za radno mjesto - NE OTVARAJ“ na adresu Pučko otvoreno učilište Varaždin, Hallerova aleja 1/II, 42000 Varaždin,
- osobno na adresu Pučko otvoreno učilište Varaždin, Hallerova aleja 1/II, 42000 Varaždin na urudžbeni zapisnik u zatvorenoj omotnici s ispisanom adresom i napomenom “za Natječaj za radno mjesto - NE OTVARAJ“ te
- putem elektroničke pošte na adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. (u predmet upišite: “Prijava na Natječaj za radno mjesto – Voditelj općih i financijskih poslova“.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz Natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na Natječaj i o istome će biti obaviještena pisanim putem, odnosno elektroničkom poštom.
Kandidat koji bude izabran dužan je priložiti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije sklapanja ugovora o radu.
O rezultatima Natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 7 kalendarskih dana od isteka roka za podnošenje prijava.
Nakon raspisanog Natječaja ne mora se izvršiti izbor te se u tom slučaju donosi odluka o poništenju Natječaja.
S odabranim kandidatom sklopit će se ugovor o radu na neodređeno puno radno vrijeme uz obavezan probni rok od 3 (tri) mjeseca počam od 01. siječnja 2026. godine.
Pučko otvoreno učilište Varaždin
Lana Velimirović Vukalović, prof.
Ravnateljica
