FOTO Steakhouse Masni Brk prelazi na franšizni model poslovanja: Varaždinski brend koji osvaja regiju

Sponzorirani članak | 4.11.2025. u 14:47h | Objavljeno u Sponzorirano
ZTB uređenje

Jedan od najprepoznatljivijih varaždinskih ugostiteljskih brendova, Steakhouse Masni Brk, objavio je prelazak na franšizni model poslovanja. Nakon što je u samo tri godine postao sinonim za vrhunski steak i autentičan gastronomski doživljaj, ovaj domaći restoran kreće u novu fazu razvoja.

Iz uprave Masnog Brka poručuju kako se odluka o prelasku na franšizni model temelji na rastućoj popularnosti restorana i činjenici da u Varaždin svakodnevno dolaze gosti iz cijele Hrvatske te iz susjednih zemalja iz regije.

“Naša priča je krenula iz srca Varaždina i vrlo brzo prerasla lokalne okvire.”

Ono što je započelo 2022. kao strast prema vrhunskom steaku, danas je simbol kvalitete, karaktera i istinskog uživanja u mesu.

Smješten u srcu Varaždina, Masni Brk brzo je postao nezaobilazna destinacija za sve ljubitelje steakova i vrhunskog mesa. Rustikalni interijer, vrhunski komadi mesa i ležerna atmosfera stvaraju doživljaj koji podsjeća na najbolje globalne  steakhouse koncepte, ali s prepoznatljivim domaćim šarmom.

Franšiza s karakterom

“Kvaliteta i osobnost ostaju na prvom mjestu. Svaki Masni Brk mora zadržati onaj naš varaždinski duh — bez kompromisa,” dodaju iz Uprave.

Prva franšiza – u rukama talentiranog chefa

Prva franšiza bit će preuzeta na originalnoj adresi u Varaždinu, a vodstvo nad njom preuzima talentirani chef Karlo Vrček, dugogodišnji član tima Masnog Brka. Njegovo iskustvo i poznavanje filozofije brenda čine ga idealnim partnerom za postavljanje standarda budućih franšiza. Nakon Varaždina, u planu su franšizne lokacije u Hrvatskoj i susjednim državama.

- Chef Vrček od početka je dio naše priče i upravo on najbolje razumije što znači duh Masnog Brka. Sigurni smo da će upravo varaždinska franšiza biti uzor svima koji će tek slijediti naš put,” Masni Brk se ponosi i filozofijom koja spaja jednostavnost i iskrenost. Sirovine dolaze od provjerenih domaćih i svijetskih dobavljača, a ponuda je više nego impresivna pa tako posjetitelji uz domaće mogu kušati steakove iz Amerike, Australije, Urugvaja, Argentine, Španjolske pa čak i poznati Wagyu iz Japana, a svako jelo priprema se “bez prečaca” – uz poštovanje prema mesu i gostu.

- Naš cilj nikad nije bio biti najveći, nego najbolji. A najbolji postaješ kad svaki gost izađe s osmijehom i – brkom od zadovoljstva - poručuju iz Masnog Brka uz smijeh.