Za sve koji kupuju osobno ili lako dostavno vozilo, a nisu sigurni što točno žele, Autocentar Kos nudi uistinu posebno iskustvo: pod istim "krovom" u Varaždinu najnovije modele čak šest marki vozila, kao i niz drugih, rabljenih. Zahvaljujući tome, dovoljno je prijeći tek nekoliko koraka da bi se uživo razgledalo i upoznalo s karakteristikama novih modela cijenjenih auto marki. Kako je to moguće?
-To ne bi bilo moguće bez velikog ulaganja u poslovni prostor koji se sastoji od prizemlja i dvije etaže, a nadovezuje se na ranijih objekt u kojem su prodajni prostori i servis. Tako je dobiveno više od tri tisuće kvadrata natkrivenog prostora u koji smo smjestili između 150 i 200 novih i rabljenih vozila pa ne trebamo više strahovati od nevremena, pogotovo od kada su osiguravajuća društva promijenila svoje pravila, veli Karlo Trstenjak, voditelj Autocentra Kos, koja je dio grupacije u kojoj je i tvrtka Kos transporti.
Prva zamisao, kako dodaje, bila je napraviti veliku podzemnu garaža, ali to se pokazalo prezahtjevno zbog visoke razine podzemnih voda u Brezju pa je preostala gradnja nadzemnog objekta.
- Na svaki kat stane između 60 i 70 vozila. Moglo bi i više, ali trebalo bi ih stisnuti. Za to nema potrebe, a bit će je još manje jer uskoro stižu nadstrešnice za osamdesetak vozila koje će biti južno od novog objekta, otkriva.
U prizemlju novog prodajnog objekta i ranijeg dijela, koji zajedno čine najveći objekt takvog tipa na području sjeverozapadne Hrvatske, nalazi se šest salona u koje stane po pet do šest vozila.
- Nakon vozila marke Renault i Dacia 2007., 2012. krenuli s prodajom vozila marke Nissan, a 2016. s Mazdom. Ford je već četiri godine, a od 2023. imao i vozila marke MG. Za potonju kinesku marku imam samo riječi pohvale. Mnogi su dosta bili skeptički kad je u pitanju kineski brand, međutim, pokazalo se i dokazalo da su kineska vozila u rangu s europskim konkurencijom, što potvrđuje i to da su na europskom tržištu, koje je zahtjevno u svakom pogledu, posebno kad su u pitanju sigurnosni testovi, veli voditelja Autocentra Kos.
Svi saloni, kako naglašava, uređeni su prema zadnjim standardima proizvođača automobila.
- Svaki proizvođač ima svoje zahtjeve, od eksterijera i interijera, od poda do stropa. To znači da su pločice, namještaj i sve ostalo odabrani prema njihovim standardima. Tu su i pregrade između marki između kojih postoji prolaz, što znači da se ulazi u jedan salon, a mogu se proći svi i izaći van na bilo kojem. Dakle, kad se uđe, može se bez izlaska birati između šest marki i tridesetak modela vozila koja su izložena na više od 1300 kvadrata samo u prizemlju, a tek nešto manje na po svakom od dva kata gdje imao i rabljena vozila, koja se nalaze i u dvorišnom dijelu, ukazuje Trstenjak te napominje da u sklopu grupacije Kos je i agencija za posredovanje u osiguranju LEKOS d.o.o., koja nudi sve vidove osiguranja osiguravajućih kuća: Croatia osiguranje, Allianz, Wiener, Euroherc i Triglav.
Osim osobnih, Autocentar Kos nudi i dostavna vozila.
- Osim Renault-a u teretnom programu je i Ford s izvrsnom ponudom teretnih vozila, tako da po želji kupaca nudimo dostavna vozila te dvije marke u gospodarskom programu, napominje Trstenjak.
Posebno ističe mogućnost otkupa vozila.
- Uvijek je kod nekih problem zamjena ili prodaja vozila. Stoga, osim ponude novih vozila nudimo otkup i prodaju rabljenih vozila svih marki po sistemu staro za novo ili samo otkup ili prodaja. Sva rabljena vozila provjerena su, nude sigurnu i ugodnu vožnju dugi niz godina. Pri tome smo fokusirali na zamjenu staro za novo, nemamo uvoz izvana rabljenih vozila. Kod poduzetnika i tvrtki problem je prodavati auto jedan na jedan. Mi tu nudimo otkup, praktički svaki auto otkupimo, teretno vozilo koje je možda i odradilo svoj namjenu koje je imalo tijekom četiri ili pet godina. Nakon što otkupimo, nalazimo kanale za daljnju prodaju, naglašava voditelj AC Kos koji u ponudi ima kreditne i leasing aranžmane koje prodajni savjetnici savjetuju stranke i odabiru najpovoljniji aranžman financiranja.
Autocentar Kos dobitnik je prestižnog Renaultovog priznanja Dealer of the year za 2024. u Hrvatskoj, i to ne prvi put.
- Do tog prestižnog priznanja nije lako doći jer se ne gleda samo komercijalni rezultat i količina prodaje, nego i kvaliteta prodaje, odnos sa strankama, ukupno poslovanje same poduzeća, koliko je zdravo i sve to skupa. Unatoč svemu tome, Renaultov Dealer of the year billi smo šest godina od 2007, dakle tijekom 18 godina, što nije pošlo za rukom niti jednom drugom autocentru u našoj zemlji, ukazuje voditelj Autocentra Kos, dodajući da se spomenuto priznanje odnosilo i na vozila marke Dacia.
I to nije sve. Tijekom godina AC Kos osvajao je prestižne nagrada i u vezi vozila marke Mazda.
Nakon velikog ulaganja u prodajni prostor, AC Kos kreće s obnovom servisa, budući da je ovlašni servis za šest marki vozila u Varaždinskoj županiji te više marki vozila u Koprivničko -križevačkoj i Međimurskoj županiji.
- U Međimurskoj županiji pokrivamo sve spomenute marke osim Forda, koji je izdvojen jer tamo postoji koncesionar za tu marku, a u Koprivnici četiri, izuzev Mazde, dok ćemo za Ford možda biti u budućnosti, veli Trstenjak.
U servisu, koji je opremljen najsofisticiranijom opremom za dijagnostiku i kontrolu za vozila, može se obaviti opći pregled vozila, kontrola ispušnih plinova, dijagnostike motora, kontrola kočnica i ovjesa, kontrola i podešavanja LED svijetla, punjenje i servisiranje klima uređaja za vozila, 3-D optike kotača vozila, strojno kemijsko čišćenje motora, čišćenje FAP filtera TUNAP sredstvima, vulkanizacija i hotel za gume te ručna i automatska praonica.
- Želimo kvalitetu svih naših usluga na primjerenoj razini. Zato ćemo povećati kapacitet dizalica, odnosno povećati njihov broj sa sadašnjih 20, isto tako planiramo ove godine uložiti oko 150-200 tisuća eura u lakirnicu je moramo proširiti, kao i limariju. Ne zato što se vozači vole sudarat, već zbog volumena stranaka koje imamo, odnosno naše godišnje prodaje između od 750-800 vozila koja povećava i portfelj vozila u servisu, ukazuje.
Ulaganja međutim ne staju samo na prostoru i opremi.
- Vodimo brigu o edukacijama. Stale edukacije su prednosti ovlaštenog servisa. Naravno, to utječe na vrijednost naših usluga, ali znanja nema bez ulaganja, školovanja, izdvajanja u novu opremu. Sve to se mora pratiti, ulagati.. Mi smo tu da pomognemo našim strankama. Ako imaju bilo kakav problem mi ga trebamo riješiti, bilo da je u servisnom dijelu, ili u limariji i ostalo. Upravo zato ćemo povećati kapacitet u limariji i lakirnici, kako bismo i po tome bili jedna od jačih koncesija u sjeverozapadnoj Hrvatskoj, a ne samo po veličini i markama, po portfelju i kvaliteti, naglašava Trstenjak.