Croatia Feeds - nova digitalna kampanja Hrvatske Turističke zajednice ostvarena s Google-timom

| 30.8.2016. u 16:39h | Objavljeno u Aktualno

Tijekom kolovoza Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju naziva „Croatia Feeds“ koja sadrži kratke, inovativne i zabavne opise popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda. Kampanja će trajati do 11. rujna 2016. godine, a njen glavni cilj je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije. U tu je svrhu kreirana i posebna web stranica „Croatia Feeds“ koja, osim maštovito osmišljenih naslova, sadrži i mnogo atraktivnih fotografija.

Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja na tržištima Njemačke, Austrije i Švicarske , osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali su i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s mnogobrojnim svjetskim brendovima i agencijama. Glavni partner kampanje je jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga - BBDO.

„Kampanja Croatia Feeds se po svojim karakteristikama značajno distancira od dosadašnjih online kampanja koje smo provodili. Naime, upotreba zanimljivih, intrigantnih naslova na bannerima, zajedno s novim brendiranim logom i privlačnim fotografijama, jamac su privlačenja pozornosti korisnika i potencijalnih turista. Tu je i potpuno nova web stranica kampanje koja korisniku pruža optimalno iskustvo jednostavnog, preglednog i informativnog korištenja.
Kampanja je vidljiva i na Google tražilici te na Google Display Networku, a tu su i posebne PR aktivnosti koje će pratiti cjelokupni projekt koji bi trebali ostvariti sjajne rezultate, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Prema prvim pokazateljima kampanja je počela vrlo uspješno. Naime, do 26. kolovoza ostvareno je više od 85 milijuna impresija, najviše na Njemačkom tržištu, a stranice kampanje ostvarile su više od 80 tisuća pregleda. Obzirom da je kampanja vidljiva na najpopularnijim portalima u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, „Croatia Feeds“ će do 11. rujna ostvariti i znatno veće brojke impresija i pregleda stranica.

Google kreativni tim na ovim prostorima upravo s Hrvatskom turističkom zajednicom ostvario je jednu od prvih suradnji na projektima. Kampanja „Croatia Feeds“ nastala je na najnovijim trendovima digitalnog marketinga, a temeljena je na interesima krajnjih korisnika po tržištima što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Zbog svojih specifičnosti projekt „Croatia Feeds“ je za sve partnere u projektu bio veliki izazov.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.