Pozitivan primjer: U tvrtki Arbona rastu prihodi, ali i broj zaposlenih

Ivica Kruhoberec | 20.10.2015. u 10:26h | Objavljeno u Aktualno

Ovu poslovnu godinu Arbona, tvrtka smještena u varaždinskome Tehnološkom parku, završit će s prihodima većima od četiri milijuna kuna, što će biti za oko milijun kuna više nego lani i 2,5 milijuna više nego 2013. godine. Usporedno s time raste i dobit, kao i broj zaposlenika. Kako im to uspijeva, objasnio nam je direktor Sandro Lazarić.

Arbona je specijalizirana digitalna agencija te „Google AdWords“ certificirani partner s velikim iskustvom u planiranju i implementaciji internetskih kampanja. U našem su timu stručnjaci s „Google AdWords“ certifikatima (pretraživačka mreža, prikazivačka mreža, analiza i izvještavanje). Jedna smo od vodećih hrvatskih tvrtki u tom području koje snažno raste i u svijetu te jedna od malobrojnih tvrtki s „Google Analytics“ certificiranim stručnjacima u regiji Adriatic. Uza sve to, među prvima u Hrvatskoj postali smo i Bing partneri te smo certificirani za oglašavanje i na toj tražilici. Uz oglašavanje na Googleu bavimo se i optimizacijom za tražilice (SEO), YouTube marketingom, Facebook marketingom i e-mail marketingom – objašnjava direktor Arbone.

Tvrtka je osnovana na Rabu, ali lani se preselila u Varaždin u potrazi za kadrom.
Treba nam kadar kakav se školuje na FOI-ju i koji i dalje tražimo. Bez toga ne bismo došli do 200-tinjak klijenata, među kojima su Cinestar, HP, Imperijal i Metro. Arbonina najveća snaga je u tome što je svaki član tima zadužen za određeni dio posla u kojem je vrhunski profesionalac – naglašava Lazarić.