Radionice o suočavanju s kriznim situacijama u Varaždinu, Ludbregu, Sv. Đurđu, Martijancu i Malom Bukovcu

VV | 30.5.2023. u 15:49h | Objavljeno u Našim krajem

Gradsko društvo Crvenog križa Ludbreg u partnerstvu s Društvom Crvenog križa Varaždinske županije provodi projekt “Zajedno smo sigurni”. Svrha projekta je uspostaviti nove mehanizme pomoći žrtvama obiteljskog nasilja u lokalnoj zajednici te osnažiti kapacitete prijavitelja i partnera za pružanje pomoći u kriznim situacijama kroz provedbu aktivnosti uključivanja i osposobljavanja volontera, izradu Plana koordiniranog postupanja, provedbu simulacijskih vježbi sa svrhom unapređenja spremnosti stanovništva za pravovremeni odgovor na katastrofe i drugih sličnih aktivnosti.

– U sklopu ovog projekta predstoji nam treća po redu edukacija. Ovaj put riječ je o psihološkoj radionici – stres, zdravlje i suočavanje. Mnogi događaji oko nas stvaraju nam stres, neki od njih utječu značajno na nas stvarajući u nama promjene, a to su primjerice stresovi uzrokovani ratom, potresom, pandemijom, nuklearnom katastrofom, a tu su i neke manje promjene u životu. Poanta cijele priče je da se moramo nositi s tim stresovima koji su postali dio naše svakodnevice. Na radionicama će imati vježbe kroz koje ćemo pronalaziti načine kako možemo sami sebe kontrolirati kad dođe do neke teške situacije, kako se ponašati, što posložiti u svojoj glavi, kako ispravno djelovati u tom trenutku jer svi znamo da panika ničemu ne vodi – pojašnjava Mirjana Jerbić, ravnateljica Gradskog društva Crvenog križa Ludbreg.

Edukacije će tijekom lipnja biti održane u Varaždinu, Ludbregu te na području općina Martijanec, Sveti Đurđ i Mali Bukovec. Krajnji korisnici projektnih rezultata su stanovnici s područja grada Ludbrega, općina Martijanec, Sv. Đurđ, Mali Bukovec i Veliki Bukovec koji će koristiti uslugu psihološkog savjetovanja, te će biti osnaženi za pravovremeno postupanje u kriznim situacijama.

Provedba projekta pridonosi povećanju sigurnosti svih stanovnika u lokalnoj zajednici. Ukupna vrijednost projekta iznosi 392.334,52 kn odnosno 52.071,73 eura od čega su sredstva osigurana iz Državnog proračuna Republike Hrvatske u omjeru 15% i iz Europskog socijalnog fonda 85%.