LUDBREG Započeli radovi na izgradnji kampa u sklopu projekta Via Saint Martin Foto: Grad Ludbreg

LUDBREG Započeli radovi na izgradnji kampa u sklopu projekta Via Saint Martin

Varaždinske vijesti | 21.7.2021. u 08:00h | Objavljeno u Našim krajem

Ovih su dana započeli radovi na izgradnji kampa u sklopu projekta “Promicanje promocije i razvoja transnacionalnih hodočasničkih ruta povezanih s održivim i kulturnim turizmom” (akronim: VIA SAINT MARTIN), a koji se provodi u okviru programa suradnje Interreg Mađarska-Hrvatska 2014-2020.

Projekt se provodi u partnerstvu s Općinom Zalaszentmárton iz Mađarske.

Vrijednost projekta je 350.130,75 eura, dok je udio Grada Ludbrega 181.590,00 eura, od čega 85 posto financira EU, a preostali dio Grad Ludbreg.

– Usprkos brojnim izazovima koje je pred nas stavila situacija s pandemijom nastavili smo s razvojem turizma. Ovaj projekt spoj je hodočasničkog turizma i outdoora što se pokazala kao odlična kombinacija postojećeg i onoga što turisti u ovom novom normalnom najviše traže, odnosno povezuje održivi i kulturni turizam. Ovaj projekt došao je kao nastavak naše strategije ulaganja u turizam, prije svega u hodočasničke sadržaje – rekao je gradonačelnik Ludbrega Dubravko Bilić.

Opći cilj projekta je razviti i primijeniti inovativni turistički proizvod koji se odnosi na razvoj hodočasničkih turističkih ruta, koji uključuju vjerske spomenike i objekte u prekograničnom području. Specifični ciljevi projekta su: razvoj novih usluga u obliku tematskog turizma kao novootvorene turističke atrakcije; uspostavljanje zajedničke hodočasničke tematske rute koje će povezati grad Ludbreg i Zalaszentmárton; poboljšanje uvjeta prihvaćanja turista i posjetitelja na tematskoj ruti izgradnjom novih smještajnih jedinica; podrška lokalnim gospodarstvima i održivom turizmu.

Projektne aktivnosti koje će se provoditi su: izrada zajedničkog programa za hodočasnički turizam; zajedničke akcije za izgradnju kapaciteta lokalnih dionika o održivom turizmu; organizacija kulturnih događanja; razvoj zajedničkog pametnog rješenja (aplikacije) za promociju nove turističke ponude; uspostavljanje tematske rute i opremanje turističkim sadržajima; poboljšanje usluga smještaja za posjetitelje na lokacijama; testiranje hodočasničkog programa i izviđanje rute.