Grad Varaždin pred velikim je iskorakom u skupnom prijevozu, koji se nameće kao jedina alternativa pojedinačnom, uobičajenom putničkom prijevozu, koji jako utječe na okoliš i gužve zbog kojih pojedini gradovi uvode čak i „porez na vožnju“ vlasnicima osobnim automobila, kao New York za vožnju Manhattenom.
Da bi se više koristio skupni prijevoz, treba biti dobro osmišljen te cjenovno i okolišno prihvatljiv. Budući da nema ni tramvaj, a podzemnu željeznicu ni u snovima, Varaždin je usmjeren na razvoj javnog autobusnog prijevoza, koji dobiva nova vozila, i to ne već korištena, kao što je to bilo slučaj dosada.
-Pokrećemo novu eru javnog prijevoza u Varaždinu! Nakon brojnih izazova i opstrukcija, uspjeli smo „izlobirati“ sedam novih električnih autobusa s 100% financiranjem, čime naš grad postaje još zeleniji i moderniji. Uz to, od početka iduće godine uvodimo novi vozni red s 12 polazaka dnevno, i to od 5 do 22.30, umjesto dosadašnjih osam. Korak po korak mijenjamo Varaždin na bolje, najavljuje varaždinski gradonačelnik Neven Bosilj povodom poziv za dodjelu bespovratnog novca Ministarstva mora, prometa i infrastrukture za nabavu vozila na alternativan pogon za javni gradski i prigradski linijski promet.