Varaždin promoviran kroz virtualnu stvarnost na jednom od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj Foto: TZGV

Varaždin promoviran kroz virtualnu stvarnost na jednom od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj

M.N./Varaždinske vijesti | 26.2.2019. u 10:01h | Objavljeno u Društvo
Ljekarne VŽŽ

Nakon nedavnih nastupa na turističkim sajmovima u švicarskom St. Gallenu te u Ljubljani, Turistička zajednica grada Varaždina predstavila je ponudu varaždinskog kraja i na jednom od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj, F.re.e. koji je proteklog tjedna održan u Münchenu.

TZGV je na sajmu prezentirala ponudu Varaždina kao bisera kontinentalnog turizma a u promociji je korištena i suvremena tehnologija, te je naš grad prvi put promoviran i kroz virtualnu stvarnost. Tako su posjetitelji sajma imali prilike virtualno doživjeti šetnju varaždinskim Korzom, osjetiti atmosferu na Špancirfestu uz nastup štulaša i ostalih uličnih zabavljača, doživjeti zimsku vožnju rijekom Dravom na zimskom spustu ili pak božićnu atmosferu tijekom Adventa na Starom gradu.

Ovakav je inovativni oblik promocije destinacije putem virtualnih naočala koje omogućavaju virtualnu interaktivnu šetnju u 360 stupnjeva kroz destinaciju, izazvao velik interes posjetitelja, koji su tako mogli doživjeti atmosferu kao da se doista nalaze na lokacijama kojima su virtualno šetali.

Osim virtualne šetnje Varaždinom, posjetitelje su oduševili i proizvodi ponuđača uključenih u europski projekt Zeleno želimo, u kojem je TZGV jedan od partnera, a koji je također promoviran na Sajmu u Münchenu. Posjetitelji su tako mogli probati domaće kolače, bučino ulje, pržene bučine sjemenke, domaći heljdin kruh, medenjake, vino i druge proizvode našeg kraja.

Turistički sajam F.re.e. s više od 1300 izlagača iz 70 zemalja i preko 140 tisuća posjetitelja jedan je od najvažnijih i najposjećenijih turističkih sajmova u Njemačkoj, koja je jedno od najvažnijih tržišta za hrvatski turizam s kojeg se ostvaruje i najveći turistički promet.

I Varaždin najveći turistički promet ostvaruje upravo s njemačkog tržišta. Njemačka je unatrag pet godina na prvom mjestu po broju noćenju turista u Varaždinu. Prošle je godine, prema podacima iz eVisitora, zabilježen porast od 21 % u dolascima te 28 % u noćenjima gostiju iz Njemačke.

Hrvatsku je pak prošle godine posjetilo 2,9 milijuna gostiju iz Njemačke, od čega ih je iz Bavarske bilo 1,2 milijuna, a kontinent Hrvatske im je sve zanimljiviji. Stoga je i Hrvatska turistička zajednica, koja je imala najveći štand na ovogodišnjem sajmu u Münchenu, za razliku od prijašnjih godina kada je uglavnom promovirala morske destinacije, ove godine naglasak stavila na promociju kontinentalne turističke ponude.