Crveni križ: Pomoć u dostavi lijekova i živežnih namirnica starijim osobama Foto: Crveni križ Varaždin

Crveni križ: Pomoć u dostavi lijekova i živežnih namirnica starijim osobama

| 1.4.2020. u 09:27h | Objavljeno u Društvo

Kao odgovor na epidemiju COVID-19 virusa GDCK Varaždin pruža pomoć starijim i nemoćnim osobama na području grada Varaždina kroz nabavu i dostavu osnovnih namirnica, potrepština i lijekova od ponedjeljka do petka u vremenu od 8:00 do 15:00 sati. Namirnice se kupuju za novac korisnika, a sama usluga se ne naplaćuje.

Ova mjera odnosi se na samačka staračka domaćinstva, što znači osobe starije od 65 godina koje žive same ili dvije starije osobe koje žive same i nemaju bližu rodbinu ili poznanike koji bi im mogli dostaviti potrebno.

Nabavljaju se i dostavljaju osnovne namirnice u koje spadaju; kruh, voda, mlijeko, brašno, ulje, riža, sol, tjestenina, juha u vrećici, riblja konzerva, mesna konzerva, marmelada te higijenske potrepštine u koje spadaju; sapun za ruke, šampon za kosu, pasta za zube, četkica za zube, wc papir/papirnate maramice.

Pozivaju se sve starije osobe koje spadaju u rizičnu skupinu ranjivosti od virusa COVID-19 da ostanu kod kuće i pridržavaju se uputa Nacionalnog stožera za civilnu zaštitu kako bi zaštitili sebe i druge oko sebe, a za navedenu pomoć neka se obrate Crvenom križu u vremenu od 07:00 do 15:00 sati na broj telefona 042/214-496.

Djelatnici i volonteri CK Varaždin koji pružaju pomoć ne ulaze u kuće i svi su dužni prije odlaska na teren proći dodatnu edukaciju organiziranu od strane GDCK Varaždin o samozaštitnom i zaštitnom ponašanju kako bi znali na koji način mogu pravilno pružiti pomoć svojim korisnicima, a isto tako da znaju na koji način i korisnik prima pomoć i kako da se zaštiti od prijenosa.

Djelatnici i volonteri GDCK Varaždin nose službene prsluke Crvenoga križa, imaju službene iskaznice koje su ovjerene pečatom organizacije i potpisom ravnateljice te daju korisnicima službeni obrazac na ovjeru.

Prilikom obilaska, volonteri Crvenoga križa poštuju sva sigurnosna pravila – svoj dolazak s korisnicima dogovaraju/najavljuju putem telefona, nose zaštitne maske i rukavice, drže razmak dva metra i eventualnu novčanu transakciju obavljaju uz pomoć omotnica ili omatanja u papir.