ZAGORSKA PIVA Ljubav prema pivu poslovno udružila grupu prijatelja iz novomarofskog kraja

Napisao/la: -

Martin Oštrek, inače student Kineziološkog fakulteta u Zagrebu i trener u novomarofskom fitness centru, njegov brat David Oštrek, inače operni pjevač u berlinskoj Državnoj operi i njegov prijatelj Florian Fischer inače radijski voditelj na Berliner Rundfunk radiju, Sebastian Geček magistar ekonomije, vlasnik tvrtke za prijevoz i usluge poslovnog savjetovanja te Antonio Korade student opernog pjevanja u Beču dugogodišnji su prijatelji, koje veže ljubav prema pivu i pivarstu. Iako različitih profesija, karijera i mjesta boravka, a rodom skoro svi iz novomarofskog kraja pokazali su dovoljno ambicioznosti, angažiranosti i hrabrosti pa se upustili u projekt proizvodnje vlastitog craft piva, zapravo, jedinog na tržištu iz novomarofskog kraja.

- Baš smo na tržište plasirali treću rundu naše Zagorske pive otkada smo se predstavili na Danima grada Novog Marofa u lipnju, a sve je krenulo prije nekoliko godina kada smo shvatili da nam je dosta komercijalnih piva i da bi bilo dobro napraviti nešto svoje - govore Martin Oštrek i Sebastian Geček koji su glavni operativci za sve aspekte proizvodnje od kuhanja do flaširanja i prodaje te rada s klijentima, administracije i distribucije dok Martinov brat David idejni je začetnik koji s Fischerom financira cijeli ovaj poslovni pothvat, a Korade je kreativac koji je osmislio i dizajnirao logo i radi na daljnjem vizualnom identitetu i brendu piva. Iako se radi o novomarofskom pivu gdje im je sjedište poduzeća, za sada mladi poduzetnici kuhaju pivu u Kučan Marofu kod poznanika koji ima postrojenje.

- Prvotna je ideja bila kupiti vlastito postrojenje, prijaviti se na EU fondove i pomoći si oko financiranja poslovanja, ali onda smo odlučili ipak ići sigurnijim putem, bez ulijetanja u neke velike poslove koji bi možda imali kratki rok trajanja. Naravno, nismo mogli znati da li će piva biti prihvaćena u javnosti ili ne - ukazuju Martin i Sebastian.

Dodaju da su od početka ozbiljno ušli u biznis, ali s oprezom i minimalnim ulaganjima kako bi minimizirali rizik.
- Cilj nam je bio napraviti promjenu na dobro i pokazati da se nešto dobro može napraviti ako se krene pametno - kažu.

Što još kažu ovi ambiciozni mladići i od kud ime i ideja za etiketu za ovu pivu čitajte u novom broju Varaždinskih vijesti...

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.

043 logo

Varaždinske-vijesti.hr koriste kolačiće (eng. Cookies) radi pružanja što boljeg korisničkog iskustva. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu prihvaćate korištenje kolačića.