Varaždinska firma “najmom“ zaposlenika pobijedila koronu i povećala izvoz

Napisao/la: MGA/VV -

Hrvatska tvrtka City Connect kroz inicijativu ConnectSafe pokazala je da nije sve crno ni u doba pandemije koronavirusa ako se odgovorno, sustavno i inovativno pristupi poslu.

Upotrebu iskustva i znanja upravljanja uslugom i prodajom na daljinu u doba koronavirusa objasnila je Ivana Barić, članica Uprave City Connecta.

- City Connect, pružatelj usluga outsourcinga kontaktnih centara i poslovnih procesa, i prije ove krize vodio je računa o lokalnim, regionalnim i svjetskim kompanijama kroz podršku korisnicima putem maila, chata, društvenih mreža, telefona kao i u tehnološkim aspektima poslovanja poput mreže, clouda i dr. Digitalizacija poslovnih procesa kao i rad od kuće dio je naše svakodnevnice i prije ove krize. Zahvaljujući tome među prvima smo imali 100% zaposlenika na radu od kuće, vrlo brzo smo uveli 100% online treninge novo zaposlenih, na našu inicijativu i u suradnji sa globalnim klijentima koji to dotad i nisu prakticirali odnosno nisu znali kako - ističe članica Uprave tvrtke u kojoj se i selekcija zaposlenika te njihovo zapošljavanje obavlja online, pa čak i potpisivanje Ugovora o radu.

- U zadnjih mjesec dana zaposlili smo i educirali 100-njak agenata korisničke službe u dvije zemlje. Više od 90% prihoda dolazi nam izvan Hrvatske, iz zemalja EU, Australije, SAD-a. U tom dijelu, između ostalog i inicijativom ConnectSafe želimo djelovati i u prilog Hrvatske i regije - kaže Ivana Barić.

Žele se približiti i lokalnim kompanijama, onima koje nisu htjele promišljati o outsourcingu pojedinih poslovnih procesa ili nisu znale kako, kao i pomoći onima koje nemaju dovoljno resursa ili znanja da digitaliziraju svoje procese, a u ovoj situaciji su primorani.

- Inicijativa je zamišljena i kao edukativna, dodatna opcija na stolu za sva mala i srednja poduzeća, no i vrlo konkretna. Sve što je do jučer možda bilo nezamislivo raditi bez direktnog kontakta, prvenstveno misleći na prodaju proizvoda ili usluga, danas se pokazuje da se može i drugačije. Primjerice, City Connect u ime klijenata prodaje usluge osiguranja putem telefona kao i telekom usluge, knjige pa čak i vrhunske žarulje. Isto tako, pruža podršku svima koji se bave dostavom određenog proizvoda, ovih dana najviše prehrambenih proizvoda - dodala je Barić.

Video identifikacija usluga je također sve više i više tražena.

- Connect ID jedna je od usluga koju City Connect nudi i direktno nadopunjuje na 100% uspješnosti digitalni poslovni proces. Prvenstveno je vidimo u bankarskom sektoru te osiguranju no postupno vrlo brzo će je prihvatiti i ostale industrije odnosno sve one koje će zamijeniti tradicionalnu trgovinu onom online. "Novo normalno“ će potrajati još neko vrijeme i vrlo vjerojatno više nikada neće biti isto. Odnosno, određene stvari zaslužuju trajnu promjenu, prvenstveno mislim na digitalizaciju poslovnih procesa, umanjenje administracije i papirologije. Rad od kuće, sigurni smo, više će se aktualizirati - smatraju u City Connectu.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.

043 logo

Varaždinske-vijesti.hr koriste kolačiće (eng. Cookies) radi pružanja što boljeg korisničkog iskustva. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu prihvaćate korištenje kolačića.