"Mlinci iz centra svijeta" su kao mlinci kakve su radile bake

Iva Havaić | 11.11.2019. u 15:21h | Objavljeno u Aktualno

Željeli su proizvoditi nešto autohtono, domaće i kvalitetno, proizvod s pričom, kojeg su vidjeli kao robnu marku. Tako je bračni par Orlović, Martina i Siniša, čija je tvrtka Čokoland već stekla ugled u veleprodaji, razmišljao prije dvije godine i odlučio pokrenuti proizvodnju - domaćih mlinci!

Razlika je u okusu

- Tvrtku Čokoland osnovali smo 2011. godine u Prelogu, a baza nam je veleprodaja mješovite robe. Zastupamo 22 tvornice za Hrvatsku, nacionalni smo distributer koji ima više od 800 artikala u ponudi. To su sve proizvodi niže platežne cijene, nema skupocjenih brendova, veli Siniša Orlović, direktor Čokolanda, dodajući da se kroz taj, početni posao rodila želja za stvaranjem kvalitetnog, premium proizvoda.

Od zamisli do početka nije prošlo dugo. S proizvodnjom su, naime, krenuli 1. travnja ove godine.u Ludbregu, Ulici Petra Zrinskog.

- U proizvodnji je zaposleno pet osoba i to je svojevrstan početak. Sveukupno imamo zaposleno 15 osoba. Sama proizvodnja je teška, nismo ni očekivali koliko. Teško je postići potrebne uvjete rada, pronaći ljude za posao. U veleprodaji se naradimo, ali proizvodnja je posebna priča, nju živite 24 sata dnevno, kaže Siniša Orlović.

S obzirom da su s proizvodnjom krenuli baš na Dan Centra svijeta, ne čudi da proizvod nosi naziv “Mlinci iz centra svijeta”.

- Mlinci su proizvod vizije koju smo supruga i ja imali prije dvije godine. Nama je bilo važno da to bude prepoznatljiv proizvod i to ponajprije zbog kvalitete. Stoga je važno da svi sastojci budu kvalitetni, jaja i brašno koje koristimo hrvatske su proizvodnje tako da je riječ o domaćem proizvodu. Mlinci nastaju ručnim postupkom proizvodnje. Početni zamjes radi se strojno, a sve dalje od razvlačenja tijesta, rezanja tijesta, pečenja i pakiranja radi se ručno – kaže S. Orlović.

U čemu je tajna mlinci iz Centra svijeta i kako su ih prihvatili kupci, pročitajte u novom broju Varaždinskih vijesti...