ADVENTURA U VIDOVCU Objavljen Poziv za dostavu ponuda za izlaganje, prezentaciju i prodaju

vv | 9.11.2025. u 16:16h | Objavljeno u Društvo
ZTB uređenje

Načelnik Općine Vidovec upućuje poziv svim zainteresiranim subjektima registriranim za obavljanje djelatnosti sukladno Zakonu o trgovini i Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti da  dostave ponude za zakup ugostiteljskih kućica i zakup štandova tijekom manifestacije „ADVENTura u Vidovcu”.

Sudjelovanjem na manifestaciji izlagači imaju priliku predstaviti, izložiti i prodavati prigodne božićno-novogodišnje proizvode i raznoliku gastronomsku ponudu u skladu s temom događanja.

Advent će se odvijati u petak, 19. prosinca, subotu, 20. prosinca i nedjelju, 21. prosinca 2025. godine na prostoru općinskog dvorišta u Parku Patačiću, Trg sv. Vida 9, Vidovec.

PREDMET ZAKUPA

Općina Vidovec daje u zakup 3 ugostiteljske kućice kao prigodno prodajno mjesto od 19. do 21. prosinca 2025. godine. Kućice su namijenjene isključivo ugostiteljima radi prezentacije i prodaje prehrambenih proizvoda i pića.

Uz kućice, Općina daje u zakup štandove kao prigodno prodajno mjesto 20. i 21. prosinca 2025. godine na božićnom sajmu. Broj štandova je ograničen.

PRIHVATLJIVI PONUDITELJI

  • subjekti registrirani za obavljanje djelatnosti sukladno Zakonu o trgovini
  • subjekti registrirani za obavljanje djelatnosti sukladno Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti
  • udruge

UVJETI ZAKUPA I RADNO VRIJEME

Cijena zakupa ugostiteljske kućice za razdoblje trajanja manifestacije „ADVENTura u Vidovcu” iznosi 30,00 EUR po danu. Priključak i troškove električne energije osigurava Općina Vidovec.

Cijena zakupa štanda za razdoblje trajanja manifestacije „ADVENTura u Vidovcu” iznosi 13,00 EUR po danu. Priključak i troškove električne energije osigurava Općina Vidovec.

Za ponuditelje čija je ponuda prihvaćena, iznos zakupnine mora se uplatiti najkasnije do 12. prosinca 2025. godine.

Ugovor o zakupu bit će sklopljen sa svakim odabranim ponuditeljem, pri čemu Općinski načelnik nije dužan davati posebna obrazloženja o odabiru.

Manifestacija će trajati u navedenim terminima, s radnim vremenom od 17:00 sati do 24:00 sata.

UVJETI SUDJELOVANJA I POTREBNA DOKUMENTACIJA

Poziv se upućuje ponuditeljima koji u ponudi imaju:

  • prigodnu ugostiteljsku ponudu
  • božićno-novogodišnje ukrase, čestitke, suvenire i prigodne dekoracije,
  • božićne aranžmane, rukotvorine i umjetničke proizvode,
  • tradicionalne proizvode poput vina, meda, čajeva, likera, alkoholnih pića, mliječnih i mesnih proizvoda, pekarskih proizvoda, slastica i sličnih artikala,
  • te ostale prigodne proizvode i rukotvorine koje doprinose blagdanskom ugođaju manifestacije.

Ponuditelj mora dostaviti potpun i potpisan obrazac ponude koji se nalazi na poveznici u nastavku:

OBRAZAC PONUDE

NAČIN DOSTAVE I ROK PRIJAVE

Ponude je potrebno dostaviti u zatvorenoj omotnici osobno u prostorije Jedinstvenog upravnog odjela Općine Vidovec na adresu Trg svetog Vida 9, 42205 Vidovec ili na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. s naznakom „Ponuda za javni poziv ADVENTura u Vidovcu”.

Rok za dostavu ponuda je najkasnije do 28. studenog 2025. godine do 14:00 sati.

Nepotpune, nepravovremene ponude ili ponude koje ne udovoljavaju uvjetima Javnog poziva neće se razmatrati.

Cjelokupan tekst Javnog poziva možete pročitati ovdje:

JAVNI POZIV za dostavljanje ponuda za izlaganje, prezentaciju i prodaju proizvoda i usluga na „Adventuri u Vidovcu“

Za dodatne informacije i preuzimanje obrasca ponude, zainteresirani se mogu obratiti Općini Vidovec radnim danom u vremenu od 08:00 do 14:00 sati na broj 042/741-201 ili dolaskom u prostorije JUO.