Hrvati Viber koriste dvostruko češće od SMS-a Foto: Ilustracija

Hrvati Viber koriste dvostruko češće od SMS-a

VV/Poslovni.hr | 13.2.2016. u 15:17h | Objavljeno u Društvo

Nakon američkog Netflixa u Hrvatsku je na velika vrata ušao i japanski Viber. Izvorno izraelsku kompaniju, koja omogućuje slanje besplatnih poruka i besplatne telefonske pozive među korisnicima svoje aplikacije, prije dvije godine za 900 milijun dolara kupila je najveća japanska internetska kompanija Rakuten, piše Poslovni.hr.

Viber je od tada sterlovito narastao. Globalno je skočio s 300 na više od 664 milijuna korisnika, a u Hrvatskoj ih ima 2,35 milijuna.

Po broju korisnika u Hrvatskoj Viber je danas rašireniji od Facebooka, ali i svih mobilnih operatera.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.
Povezani članci