Varaždinski gradski vijećnik tužen zbog intervjua za Varaždinske vijesti

Napisao/la: vv -

Brunu Istera, varaždinskoga gradskog vijećnika iz redova SDP-a, tužio je zbog klevete T&H Invest (ranije T7 VIS, odnosno Održivi razvoj), tvrtka čiji je osnivač VN ulaganja, koja pak je u vlasništvu Zdenka Patafte, oca gradskog vijećnika i potpredsjednika varaždiskoga Gradskog vijeća Davora Patafte.

U privatnoj tužbi, koju je tvrtka podnijela još u studenom 2018. putem odvjetničkog ureda Sevšek i partneri, navodi se da je Ister neutvrđenog dana u kolovozu 2018., kao intervjuirana osoba novinaru neistinito iznio činjenice u cilju da našteti ugledu društva T&H Invest.

Za privatnog tužitelja sporan je dio u kojem je Ister, govoreći o izgradnji MBO postrojenja u Brezju, kazao da „tu moramo napomenuti da je gradnja bila predviđena usred vodozaštitne zone, bez objedinjenih uvjeta zaštite okoliša, mimo tada važaćih akata: prostornog plana, GUP-a te Strategije gospodarenja otpadom RH“. To je rekao, kako se naglašava, iako je „znao da je T&H Invest imao sve potrebne dozvole za gradnju MBO postrojenja.“

Osim toga, tužitelj ukazuje da je vijećnik rekao da je T&H Invest, suvlasnik MBO postrojenja uz C.I.O.S grupu te da je „na pomolu dogovor oko podjele „plijena“ pa je jedino još potrebno prebaciti odgovornost, po mogućnost na SDP, te opravdati previsoku cijenu, koju će u konačnici platiti građani“.

-To nije točno jer T&H Invest nije suvlasnik MBO postrojenja. Dakle, svjestan da se radi o neistinitim navodima u odnosu na oštećenog, počinio je kazneno djelo protiv časti i ugleda klevetom, znajući da tjednik Varaždinske vijesti, koji je objavio intervju 7. kolovoza 2018., čita veliki broj čitatelja, stoji u tužbi u kojoj se, uz materijalne dokaze, predlaže saslušanje i jednog svjedoka, novinara Ivice Kruhobereca.

Na pripremno ročište, koje je danas održano na varaždinskom Općinskom sudu, uz tuženog i njegovu braniteljicu Anu Petrić, došao je i pravni zastupnik T&H Investa, dok nisu došli njegovi čelnici, Gordana Tisaj i Marijo Bucina.

Tijekom pripremnog ročišta obje strane predložile su dokaze za nastavak postupka, budući da je Ister odbio prijedlog da se okonča nagodbom prema kojoj bi se za izrečeno ispričao putem javne objave u Varaždinskim vijestima. Privatni tužitelj traži da se Ister proglasi krivim i kazni sa 400 dnevnih dohokata.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.

043 logo

Varaždinske-vijesti.hr koriste kolačiće (eng. Cookies) radi pružanja što boljeg korisničkog iskustva. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu prihvaćate korištenje kolačića.