Na 3. Međunarodnoj konferenciji CRODMA-e o umjetnoj inteligenciji u marketingu Foto: Ilustracija

Na 3. Međunarodnoj konferenciji CRODMA-e o umjetnoj inteligenciji u marketingu

Varaždinske vijesti | 10.10.2018. u 08:01h | Objavljeno u Aktualno

"Umjetna inteligencija u marketingu" tema je 3. Međunarodne znanstveno-stručne konferencije CRODMA 2018. koja će se održati u Varaždinu, u hotelu Turist, 12. listopada.

Konferenciju organizira CRODMA Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing u suradnji s Fakultetom organizacije i informatike Varaždin s osnovnim ciljem povezivanja znanstvenika i stručnjaka kojima je marketinška teorija i praksa u fokusu pozornosti.

Gosti predavači bit će Igor Tomičić (FOI – Laboratorij za umjetnu inteligenciju) koji će održati predavanje "Umjetna inteligencija: Popularne zablude", Vedran Petranović (Direct media) s predavanjem "Kada dati priliku umjetnoj inteligenciji u digitalnom marketingu?" i Bogdan Okreša Đurić (FOI – Laboratorij za umjetnu inteligenciju) s predavanjem "Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budućnost sada?".

Sudionike konferencije će uvodno pozdraviti Predsjednik Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing Izv.prof.dr.sc. Damir Dobrinić i Dekan Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu prof.dr.sc. Neven Vrček.

Označeno u
Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.
Povezani članci