Hoće li napokon krenuti dogradnja i rekonstrukcija ivanečke osnovne škole i to prema JPP modelu? Foto: Ilustracija/Arhiva VV

Hoće li napokon krenuti dogradnja i rekonstrukcija ivanečke osnovne škole i to prema JPP modelu?

IHR/Varaždinske vijesti | 27.9.2019. u 09:50h | Objavljeno u Aktualno

Hoće li se napokon krenuti u projekt dogradnje i rekonstrukcije OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog u Ivancu? Na realizaciju ovog projekta, kojim bi se učenicima te škole omogućila jednosmjenska nastava, čeka se godinama, a zbog tog je projekta ivanečki gradonačelnik Milorad Batinić još u proljeće Gradskom vijeću predložio da se osnivačka prava nad školom prenesu s Varaždinske županije na Grad Ivanec, kako bi sami krenuli u realizaciju tog projekta. Međutim, nije dobio podršku.   

Dogradnja i rekonstrukcija ivanečke osnovne škole sada je jedna od tema sjednice Županijske skupštine, koja je zakazana za srijedu, 2. listopada.  Pred vijećnicima će se naći prijedlog Odluke o prihvaćanju Prijedloga JPP projekta „OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog“ Ivanec.

Prema toj Odluci,Varaždinska županija prihvaća Prijedlog JPP projekt rekonstrukcije spomenute škole.

- Odnos sufinanciranja najamnina je 55 % Ministarstvo znanosti  i obrazovanja, 35 % Varaždinska županija i 10 % Grad Ivanec – navodi se u Odluci.  

O dogradnji i rekonstrukciji OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog Ivanec putem ugovornog oblika JPP-a pozitivno se u travnju ove godine izjasnilo i Ministarstvo znanosti i obrazovanja, navodi se u Odluci.

- U međuvremenu je izrađen Komparator troškova javnog sektora. Tijekom prijave projekta, Varaždinska županija će Gradu Ivancu i Ministarstvu znanosti i obrazovanja predložiti treću varijantu iz Komparatora, čiji model predlaže dvije godine realizacije projekta te 25 godina uporabe i otplate naknade koja na godišnjoj razini za Varaždinsku županiju iznosi 1.276.702 kuna – navodi se u obrazloženju Odluke koju tek trebaju prihvatiti županijski vijećnici. 

Inače, planirana je rekonstrukcija 1313 četvornih metara školskog prostora te dogradnja 1923 četvornih metara školskog prostora te njegovo opremanje, a projekt je važan kako bi se stvorili preduvjeti za održavanje jednosmjenske nastave.