Ilustracija

Čačić vodi u potrošnji za predizbornu kampanju, Lukačić i Stričak ga prate

VV | 13.5.2021. u 18:12h | Objavljeno u Aktualno

Kao što smo donijeli informacije o potrošnji za izbore gradonačelnika, sada donosimo i informacije o potrošnji kandidata za varaždinskog župana.

U predizbornoj kampanji za župana vodi aktualni župan, Radimir Čačić koji je do 7. svibnja utrošio 107.795 kuna, njegov najveći i jedini donor je bio autobusni prijevoznik Vincek d.o.o. koji mu je donirao 33.250 kuna, a to je ujedno i najveći trošak njegove kampanje koji je koristio usluge Vinceka u visini istog iznosa. Druga dva najveća troška su oglašavanje putem plakata za što je utrošio 28.000 kuna Varaždinskoj agenciji za marketing i promidžbu d.o.o. i 25.844 kune P.I.O. d.o.o. Njegova lista NS Reformista je također ozbiljan novac potrošila za oglašavanje za županijsku skupštinu, 43.246 kuna su utrošili za plakate i letke.

Drugi po potrošnji u predizbornoj kampanji bio je Krunoslav Lukačić 62.099 kuna do 6. svibnja. Najveći iznos utrošio je na oglašavanje preko Varaždinskih vijesti (15.000 kuna), 10.000 kuna potrošio je na oglašavanje putem VTV-a, 10.073 kune je potrošio na oglašavanje preko portala eVaraždin, a iznose od 6.250 kuna i 6.165 kuna utrošio je na usluge VOX media i oglašavanje na Radiju Megatonu. Putem donacija je prikupio 20.000 kuna, Tihomir Svodek, Veronika Španić, Ivica Jagić i Vera Hajsok su svaki dali iznos od 5.000 kuna Lukačiću za kampanju.

Anđelko Stričak je do 7. svibnja je prijavio da je potrošio 61.506 kuna, a najveći iznos je utrošen na oglašavanje putem plakata i to ga je koštalo 22.498 kuna, čak 16.318 kuna potrošio je na slanje promotivnih letaka putem pošte, dok su ga sami letci koštali 11.043 kune. Također je potrošio 5.000 kuna za oglašavanje putem VTV-a te 5.200 kuna za oglašavanje putem društvenih mreža tj. Facebooka. Najveći donor Stričaku je bila tvrtka Bistra d.o.o. koja mu je donirala čak 30.000 kuna, a sveukupno je imao 47 donora, sve većinom male donacije, najviše do 2.300 kuna. HDZ je također potrošio 45.600 kuna za listu županijske skupštine, a u svrhu reklamiranja toga je daleko najveći iznos potrošen u Varaždinskim vijestima, 18.750 kuna, dok su najveći domori bili EKOS Holding s 10.000 kuna i Željko Dvekar s 2.000 kuna.

Na trećoj poziciji po potrošnji za predizbornu kampanju nalazi se Barbara Antolić Vupora koja je u tu svrhu do 23.455 kuna. Najveći iznos od 5.000 kuna potrošen je na tiskanje letaka, Keraktiv je za 2.900 kuna napravio promotivne fotografije, dok su se oglašavali u Varaždinskim vijestima i Regionalnom tjedniku, za iznose od 1.500 kuna i 3.000 kuna. SDP je za svrhu oglašavanje liste za županijsku skupštinu potrošio 65.683 kune. Najveći iznosi utrošeni su na oglašavanje preko portala eVaraždin (12.000 kuna) te usluge Keraktiva (12.250 kuna), dok su Mobitu d.o.o. platili 13.868 kuna za letke. Dražen i Luka Zrinski su uplatili donaciju od 7.000 kuna za kampanju.

Od ostalih kandidata, samo je Denis Mladenović potrošio "ozbiljan" novac i to 4.858 kuna za oglašavanje preko radijskih postaja Sjeverni.fm (2.406 kuna) i Radio Megaton (2.452 kune), dok je od HRAST-a i Mosta primio donacije u iznosu od 12.000 odnosno 5.000 kuna.

Darko Novoselec i Mario Lešina prema podacima DIP-a ili nisu prijavili ili nisu uložili sredstva u svrhu predizborne kampanje za župana, dok je Novoselec potrošio 17.653 kune za oglašavanje svoje liste za županijsku skupštinu.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.
Povezani članci