Više od tri tisuće gostiju u prvoj godini rada Park Boutique Hotela

| 3.12.2016. u 17:51h | Objavljeno u Aktualno

Uz nastup trija Decoro i gastronomske delicije po promotivnoj cijeni, Park Boutique Hotel, Gastrocomova investicija vrijedna tridesetak milijuna kuna,  proslavio je prvu godinu rada. Kakvi su rezultati, odnosno kakva je popunjenost i što se još planira, otkrila nam je Martina Višnjić, direktorica ovog hotela smještenog u centru Varaždina, točnije parku Vatroslava Jagića.

Od Austrije do Filipina

 -Zadovoljni smo dosadašnjim rezultatima i popunjenošću hotela, a i naš je restoran, koji nudi i  mogućnost cateringa, također u kratko vrijeme prepoznat kao idealno mjesto kako za poslovni, tako i za obiteljski objed, odnosno mjesto za opuštanja, ugodna druženja te mjesto za prekrasna vjenčanja.  Međutim, uvijek se može još bolje, još više. Nakon prve godine rada preispitujemo svoje mogućnosti, snage i slabosti te nastojimo poboljšati segmente u kojima smo slabiji. Ulaganje je svakako dugoročno isplativo, ali kada je u pitanju ovako velika investicija, prva i druga godina su zapravo faze pozicioniranja na tržištu te je prekratki rok za konkretan zaključak. Svi napori su usmjereni u to da se drži zadana visoka razina kvalitete u svim aspektima koja bi zadovoljila očekivanja naših gostiju, veli Višnjić.

Dosada je hotel posjetilo više od 3.000 gostiju. U najvećem postotku stranci, čak oko 70 posto. Dolaze iz svih dijelova svijeta, a najviše iz europskih destinacija među kojima prvo mjesto drže Nijemci i Austrijanci. No imali su i posjete  iz Meksika, Novog Zelanda, Salvadora, Koreje, Filipina, Dominikanske Republike i ostalih dalekih destinacija.

Odlične recenzije

Gostima je na izboru 19 luksuznih, stilski uređenih "pametnih" soba od kojih su četiri dvoetažne gallery sobe s kapacitetom za maksimalno šest osoba, dok su preostale sobe maksimalnog kapaciteta za dvije osobe.

- Također raspolažemo s 80 mjesta u restoranu, 30 u kavani,  najljepšom terasom s pogledom na park za 100 osoba, multifunkcionalnom kongresnom dvoranom za organizaciju različitih seminara. Veći kapacitet zbog specifične lokacije u staroj gradskoj jezgri i vizure grada nije bio moguć. No, sigurna sam da bi i u tom slučaju opravdali ulaganja, predavanja i edukacija za do 120 ljudi, navodi direktorica hotela.

Budući da je boutique hotel Park jedini hotel ove kategorije i usluge na ovom području, ne čude dobri dojmovi gostiju kojima nude neograničeno opuštanje u mini wellnessu, usluge u a la carte restoranu, besplatni internet...

-Recenzije naših gostiju su i više su nego odlične. Lokacija i ambijent su vrlo atraktivni, ali kvalitetu najviše držimo individualiziranim pristupom prema našim gostima. Ovdje je gost najvažniji i sve je njemu podređeno. Sobe su modernizirane, ugodne, prostrane. Izuzetno se pazi na čistoću. To je gostima važno. Gosti prepoznaju trud i cijene ga. U svim recenzijama hvale naše zaposlenike, pristupačnost i srdačnost. Ipak su ljudi ti koji čine razliku, naglašava sugovornica te dodaje da o gostima hotela brine tim od 25 mladih i radišnih zaposlenika koji svojim angažmanom doprinose da im se gosti iznova vraćaju.

Varaždin bez sadržaja

Ciljna skupina hotela, kako napominje, poslovni su ljudi, manje grupe i pojedinci.

- Za neke goste rezervacije rade njihovi suradnici i partneri iz kompanija zbog kojih dolaze, neki rezerviraju putem online rezervacijskih sustava, a neki traže i rezerviraju sami jer nas je lako pronaći na internetskim pretraživačima. Zadovoljni smo brojem noćenja poslovnih ljudi, no broj turista nije zadovoljavajući, što proizlazi iz ukupne ponude Varaždina kao turističke destinacije. Jednostavno nema dovoljno sadržaja. Iz tog razloga nam je veća popunjenost u tjednu, a nešto manja vikendima. Da bi to promijenili, pokušavamo osmisliti atraktivne vikend ponude i aranžmane tako da uvijek na taj način možemo popuniti kapacitet, veli direktorica Park Boutique Hotela za koji je bilo osigurano sufinanciranje iz EU fondova u iznosu od oko 12 milijuna kuna, odnosno 50 posto  investicije, i to zahvaljujući projektnom timu na čelu s direktorom Gastrocoma Josipom Barulekom te projektnom asistenticom Martinom Cuković i ostalim zaposlenicima stručnih službi poduzeća te vanjskim suradnicima.

Označeno u