HUP u Varaždinu predstavlja novosti iz Zakona o javnoj nabavi

HUP u Varaždinu predstavlja novosti iz Zakona o javnoj nabavi Foto: VV arhiva / ilustracija

Novim Zakonom o javnoj nabavi, koji je u primjeni od 1. siječnja, implementira se nova pravna stečevina EU u području javne nabave, uvažavajući pritom istaknute probleme u praksi javne nabave kao i konstruktivne prijedloge rješenja.

Od početka pripreme nacrta novog Zakona o javnoj nabavi, članovi Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) sudjelovali su u izradi preporuka za njegovo poboljšanje, a kao tri najveća problema sustava javne nabave prepoznati su: neučinkovita primjena kriterija ekonomski najpovoljnije ponude (ENP), nedovoljno snažna i učinkovita kontrola te nedostatna transparentnost sustava. Velik dio preporuka je ugrađen u tekst novog Zakona, no kako ističu iz HUP-a, stvarne učinke moći ćemo analizirati tek kroz neko vrijeme njegove primjene.

Iz HUP-a napominju kako je izuzetno važno da svi gospodarski subjekti dobiju odgovarajuće informacije kako bi imali ravnopravan pristup tržištu javne nabave, a potaknuti velikim interesom svih dionika u sustavu, poduzetnika i naručitelja, te s ciljem unaprjeđivanja njihovog rada i poslovanja, HUP i Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta organiziraju predstavljanje novog Zakona o javnoj nabavi.

Predstavljanje će se održati u ponedjeljak, 27.veljače, od 8.45 do 14.45 sati u Skupštinskoj dvorani Županijske palače u Varaždinu (Franjevački trg 7, 42000 Varaždin, 1. kat).

Prije prezentacije Zakona bit će kratko predstavljeni rezultati najnovijeg istraživanja o Javnoj nabavi, konkretnije o primjeni kriterija ekonomski najpovoljnije ponude koje će predstaviti tvrtka Projekt jednako razvoj d.o.o.

Program:
8:45 – 9:00 Registracija sudionika
9:00 – 9:15 Rezultati istraživanja u području javne nabave – „Izobrazba i primjena kriterija ENP“, Dragan Kovačević, PJR d.o.o.
9:15- 10:00 Novi Zakon o javnoj nabavi i pregled najznačajnijih novina Ivan Palčić, MINGO
10:00 - 10:45 Najznačajnije novine vezano uz postupke javne nabave Ante Loboja, MINGO
10:45 – 11:00 Pauza
11:00 - 11:45 Izrada dokumentacije o nabavi te pregled i ocjena ponuda Ivan Palčić, MINGO
11:45 – 12:30 Pravna zaštita i nadzor nad provedbom Zakona o javnoj nabavi Ante Loboja, MINGO
12:30 - 13:00 Pauza
13:00 – 14:30 Odgovori na pitanja

Sudjelovanje je besplatno, no zbog ograničenog broja mjesta, potrebno je potvrditi sudjelovanje (najviše dvije osobe iz jedne tvrtke) e-mailom na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. . Prijave se primaju do popunjavanja kapaciteta dvorane, tj. najkasnije do 24. veljače.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.

Varaždinske-vijesti.hr koriste kolačiće (eng. Cookies) radi pružanja što boljeg korisničkog iskustva. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu prihvaćate korištenje kolačića.