Džemovi iz Sračinca pokorili američko tržište

| 25.7.2016. u 13:36h | Objavljeno u Aktualno

Na međunarodnom sajmu gurmanske hrane “Fancy Food Show”, održanom krajem lipnja u New Yorku, džem od višanja Dalmatia Sour Cherry brenda Dida Boža osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji “Novi proizvod”.

Riječ je o proizvodu tvrtke Hermes International sa sjedištem u Sračincu, poduzeću osnovanom 2006. godine, koje je već ranije osvajalo nagrade na ovom, ali i drugim prestižnim sajmovima širom svijeta.

– Fancy Food Show privlači vrhunske proizvođače iz cijelog svijeta i dobiti nagradu na takvom sajmu, znači da imate zaista kvalitetan proizvod. Prvi put smo dobili nagradu za neki džem koji nije od smokve, što je za nas iznimno važno. To je i potvrda da su naš način proizvodnje i recepture s puno voća dobri – rekao nam je Neb Chupin (Nebojša Čupin), vlasnik tvrtke Hermes International, dodajući da je za dobar džem potrebno nekoliko komponenti – mora biti ukusan, lijepo izgledati i mirisati te imati lijepu konzistenciju.

Proizvodi brenda Dida Boža na američkom su tržištu prisutni pod nazivom Dalmatia, a zanimljivo je da je osvajanje američkog tržišta prethodilo ulasku na domaće tržište.

Opširnije pročitajte u tiskanom izdanju Varaždinskih vijesti...