Business Cafe u Čakovcu: Kvalitetan proizvod uvijek ima svoje tržište Foto: Business Cafe Sjeverna Hrvatska

Business Cafe u Čakovcu: Kvalitetan proizvod uvijek ima svoje tržište

Varaždinske vijesti | 14.4.2017. u 08:38h | Objavljeno u Aktualno
Ljekarne VŽŽ

U Gradskoj kavani u Čakovcu 11. travnja održan je 6. Business Cafe Sjeverna Hrvatska. Po licenci za Sjevernu Hrvatsku, event je organizirala tvrtka Androlić konzalting iz Varaždina, a tema je bila "Od ideje do uspješnog poduzetničkog pothvata".

Gosti govornici bili su poduzetnici iz međimurskog kraja. Iz tvrtke PANA gostovala je Nikolina Babić koja je ispričala kako je to upravljati većim sustavom te s kojim izazovima se susreću u tvrtki koja ima sveukupno preko 150 zaposlenih, proizvodi parkete, stolariju te izvozi 70 posto svog asortimana na strana tržišta.

Na pitanje kako je poslovati s inozemstvuom naglasila je da se kvalitetan proizvod može prodati u inozemstvu. Ispričala je kako se nosi s poslovnim obavezama te smatra da je bavljenje sportom od malih nogu prednost jer razvijen sportski duh kasnije u životu olakšava suočavanje s poslovnim i svim drugim izazovima.

- Ponekad vam se stvari izokrenu u trenutku. Kad mislite da ste nešto riješili, u trenutku se izjalovi, a ponekad kad vam se čini da nema rješenja, rješenje se pronađe - istaknula je da nikad ne treba odustati te da jednostavno svaki put treba potražiti novo rješenje.

Napomenula je kako nemaju problema s pronalaskom radne snage, a svakom zadatku pristupaju s detaljnim procjenama i analizama. Po struci je diplomirana ekonomistica u području financija te analitično pristupa svakom novom projektu. Nedavno su ostvarili potporu iz EU fondova, koja je dobrodošla, ali najvažnije je da činjenice pokazuju da je projekt rentabilan i komercijalno održiv, istaknula je Babić.

Iz škole stranih jezika Didasko gostovala je Lidija Buljan koja je ispričala kako funkcionira tim od pet suvlasnika te zašto su se odlučili na poduzetništvo. Naglasila je da svatko u timu daje svoj doprinos u poslovanju i svi zajedno kreiraju Didasko kakav je on danas. Trude se ponuditi nove programe te su tako uveli ALOHA, program za djecu, a radi se o programu mentalne artimetike koji olakšava učenje i potiče na kreativno razmišljanje. Na početku poslovanja bilo je teško se probijati na tržištu, ali za njih najkvalitetnija je bila poruka "Od usta do usta" zadovoljnih polaznika. Drže je kvaliteta u njihovom poslu presudna.

Poslovanje im raste i upravo otvaraju novu lokaciju u MTC-u. Roditelji sve više djecu potiču na učenje stranih jezika, ali i zaposlene osobe zbog poslovanja s inozemstvom traže učenje njemačkog i/ili engleskog. Napomenula je kako je zabrinjavajuće jedino to što je velikom broju polaznika njemačkog jezika cilj odlazak iz Hrvatske.

Za kraj je gostovao mladi poduzetnik Nikola Budiša iz LM komunikacija, koji su iz čistog entuzijazma pokrenuli tvrtku za digitalne komunikacije. Smatra da se u životu puno toga posloži "slučajno". Tako su dobili prve poslove, tako su ostvarili inozemne suradnje. Drži da u poslu treba biti uporan, umrežavati se jer "nikad ne znaš tko koga zna". Treba isto tako biti i realan i svjestan da je na početku teško te da je nekad potrebno doslovno ići od vrata do vrata. Poslovanje im raste i danas imaju šest stalno zaposlenih osoba i sedam vanjskih suradnika. Njihov portal Lovely Međimurje koristi im kao ogledni primjerak njihovog rada, a pokrenuli su ga jer smatraju da Međimurje ima bogatu turističku ponudu koja bi mogla biti još bolja i nadaju se da će jednog dana postati hrvatska Toscana.

Event je vodila i moderirala Kristina Androlić, vlasnica Androlić konzaltinga, varaždinske tvrtke za poslovno savjetovanje, pripremu i provedbu projekata financiranih iz EU fondova.

Idući, 7. Business Cafe Sjeverna Hrvatska, održat će se u Varaždinu 8. lipnja u Park Boutique hotelu, a tema će biti "Prodaja ili financije?". Gostovat će poznati poduzetnici te predavači, a razgovarat će se o tome što je važnije za posao - dobar prodajni tim ili kvalitetno upravljanje financijama.