Predrag Ciglar, Ivan Čehok i Jelena Toth o Adventu 2018. Foto: Martin Novosel

Advent 2018. imao 25 posto više turista, ostvario promet u iznosu od 121,3 milijuna kuna

M.N./Varaždinske vijesti | 29.1.2019. u 12:35h | Objavljeno u Aktualno

Za vrijeme manifestacije Advent 2018. u Varaždinu, odnosno u razdoblju adventskih i novogodišnjih događanja (1. prosinca 2018. - 6. siječnja 2019.), u Varaždinu je boravilo 25 posto više turista te je ostvareno 11 posto više noćenja nego za vrijeme prethodnog Adventa 2017. Prema podacima iz eVisitora od ukupnog broja dolazaka, domaćih je turista bilo 60 posto, a od ukupnog broja noćenja, domaći su gosti ostvarili 57 posto noćenja. U adventskom su razdoblju u Varaždinu boravili turisti iz 43 zemalja, a od stranih turista najviše ih je bilo iz Njemačke, Bosne i Hercegovine, Austrije, Slovenije, Italije, Srbije, Mađarske i Koreje.

- Podacima iz sustava eVisitor treba pridodati i jednodnevne goste. Prema statistici TZGV-a te podacima Društva turističkih vodiča i pratitelja Varaždin tijekom prosinca u gradu je bilo 20-ak jednodnevnih grupa. Za vrijeme manifestacije Advent u Varaždinu 2018. u gradu je prema podacima Porezne uprave Varaždin ostvaren turistički promet u iznosu od 121,3 milijuna kuna, što je 1 posto, odnosno 1,7 milijuna kuna više nego u istom razdoblju Adventa u Varaždinu 2017. - rekla je Jelena Toth, direktorica Turističke zajednice Varaždin.

Uz Turističku zajednicu i Grad Varaždin, u organizaciji Adventa sudjelovala su i tri suorganizatora: Gradska tržnica, koja je bila zadužena za Ledenu čaroliju, Show Concept koji je organizirao Igloo bar i PR Lady koja je bila zadužena za Advent na Stančiću. Koncertni ured Varaždin organizirao je program dočeka Nove godine na Korzu. Za vrijeme Adventa održano je preko 100 različitih programa, od čega 27 glazbenih te je na prostoru održavanja manifestacije bila postavljena 41 kućica, od čega 16 ugostiteljskih i 25 izlagačkih.

- Ove godine klizalo je 26.000 klizača, čak tisuću više nego lani, a na ledenom toboganu zabilježeno je 34.000 spustova. Ukupan procijenjeni broj posjetitelja manifestacije je 70.000 što je čak 15.000 posjetitelja više nego lani. S obzirom na brojčane pokazatelje, zaključujemo da je ledeni tobogan odlično prihvaćen, te da zajedno s klizalištem i ugostiteljskom ponudom na Starom gradu, uvjerljivo održava status najatraktivnijeg sadržaja Adventa u Varaždinu - objasnio je Predrag Ciglar, direktor Gradske tržnice Varaždin.

Ledena čarolija koja je preseljena na novu lokaciju, Stari grad, i koja je uz klizalište obogaćena novom, jedinstvenom atrakcijom, ledenim toboganom, postigla je najbolje rezultate u posljednje četiri godine, koliko se ovaj program održava. U periodu od 6. prosinca do 20. siječnja svoje je klizačke sposobnosti isprobalo 26.000 klizača, čak tisuću više nego godinu ranije.

Uz klizalište i ledeni tobogan, adventski sadržaj na Starom gradu obogaćen je i kućicom Djeda Mraza te Igloo barom, kao prvim takvim u Hrvatskoj. Kućicu Djeda Mraza posjetilo je preko 2 tisuće posjetitelja iz cijele Hrvatske, od Zagreba, Slavonije, Istre do Dubrovnika, te iz Slovenije, Mađarske, Njemačke, Italije, Malte, Argentine, SAD-a…. Igloo bar na Starom gradu u 40 je dana posjetilo oko 20.000 posjetitelja.

- Ovi pokazatelji su i više nego dobri, prije svega nas raduje rast dolazaka turista i broj noćenja. Posebice činjenica, da je 55 posto domaćih, a 45 posto stranih posjetitelja što je ogroman rast u jednoj godini i to potvrđuje da se novi koncept adventske čarolije i bajke pokazao kao dobrom procjenom. Definitinvno treba idućih godina ulagati u infrastrukturu. Grad Varaždin zajedno sa svojim prostorom Starog Grada i svojom jezgrom je idealno mjesto da cijeli grad prekrijemo božićnim svijetlima da nam sve svijetli kao u Betlehemu - zaključio je Ivan Čehok.

_DSC1204.jpg

_DSC1200.jpg

_DSC1195.jpg

_DSC1193.jpg