Rotore u Optujskoj i Krležinoj gradit će Colas Hrvatska za 3,7 milijuna kuna

Napisao/la: -
Nakon izgradnje rotora ovakvih prizora ne bi više trebalo biti na križanju Krležine i Filićeve Nakon izgradnje rotora ovakvih prizora ne bi više trebalo biti na križanju Krležine i Filićeve

Varaždinska tvrtka Colas Hrvatska, rješenjem od 31. kolovoza izabrana je kao ekonomski najpovoljniji ponuditelj za rekonstrukciju raskrižja, odnosno izgradnju rotora u Optujskoj ulici i na križanju Krležine i Filićeve.

Podsjetimo, Grad Varaždin raspisao je 31. srpnja natječaje za rekonstrukciju spomenutih raskrižja, a do isteka roka za dostavu ponuda za rotor Krležina - Filićeva pristigle su tri ponude i to od izvođača Tegra d.o.o. iz Čakovca, iz tvrtke PZC Varaždin i Colasa Hrvatska, dok su se za izgradnju rotora u Optujskoj, javili i zagrebački Pedom asfalti.

Ipak, oba je posla, kao ekonomski najpovoljniji ponuditelj, dobila varaždinska tvrtka Colas Hrvatska. Colas je za rekonstrukciju raskižje Krležina - Filićeva ponudio cijenu u iznosu od 1.218.388,57 kuna s PDV-om, dok je za rekonstrukciju raskrižja u Optujskoj Colas ponudio 2.568.371,34 kuna s PDV-om. (Ukupno oko 3,7 mil.kn.)

Tegra d.o.o. iz Čakovca za rekonstrukciju raskrižja Krležina - Filićeva ponudila je 1.460.241,87 kuna, a za rekonstrukciju raskrižja u Optujskoj 2.649.663,13 kuna. PZC Varaždin je za rekonstrukciju raskrižja Krležina - Filićeve ponudio 1.388.077,93 kune, a za rotor u Optujskoj 2.686.264,49 kuna. Pedom asfalti javili su se samo za gradnju rotora u Optujskoj za što su ponudili 2.703.511,38 kuna.

Uz cijenu, kriteriji za odabir ekonomski najpovoljnije ponude bili su i najkraći ponuđeni rok izvođenja i najdulje ponuđeno jamstvo. I po tim kriterijima Colas Hrvatska je dao najbolju ponudu te na oba natječaja ostvario 100 od ukupnih 100 bodova.

Rješenje o odabiru ekonomski najpovoljnijeg ponuditelja objavljeno je 31. kolovoza, a rok za žalbu je 10 dana od primitka odluke.

Inače, oba raskrižja proglašena su crnim prometnim točkama u gradu na kojima su česte i prometne nesreće. Posebno to vrijedi za raskrižje Filićeva-Krležina na kojem se nesreće događaju gotovo iz tjedna u tjedan.

Vjerujemo da je zato Varaždincima najzanimljivija informacija kada će raskrižja napokon biti i rekonstruirana.

Sudeći prema ponudi Colasa Hrvatska, od početka radova rotor na križanju Krležina - Filićeva bit će dovršen u roku od 38 radnih dana, dok će rotor u Optujskoj biti dovršen u 67 radnih dana od dana početka izvođenja radova. 

Ugovor o izvođenju radova, izvođač radova će s Gradom Varaždinom sklopiti po izvršnosti odluke donesene 31. kolovoza. 

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.

Varaždinske-vijesti.hr koriste kolačiće (eng. Cookies) radi pružanja što boljeg korisničkog iskustva. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu prihvaćate korištenje kolačića.