HŽ Infrastruktura: Rampa u Turčinu u kvaru jer je netko oštetio signalni kabel Foto: Čitatelj

HŽ Infrastruktura: Rampa u Turčinu u kvaru jer je netko oštetio signalni kabel

I.D./Varaždinske vijesti | 14.5.2019. u 18:36h | Objavljeno u Aktualno

U Turčinu je danas nastao prometni kaos nakon što je rampa na pružnom prijelazu ostala spuštena oko pola sata.

Vozači su u koloni čekali da se rampa podigne, dok su neki od njih, kako nam je ranije javio čitatelj, čak i prolazili između spuštenih polubranika. Nakon pola sata polubranike su podigli djelatnici HŽ-a, a prema kasnijim dojavama, vozače je nakon toga zbunila rampa podignuta čak i kada je prolazio vlak.

O čemu je riječ, upitali smo HŽ Infrastrukturu.

- Dana 14.05.2019. u 13:50 došlo je do oštećenja signalnog i telekomunikacijskog kabela na pruzi R201 između kolodvora Turčin i kolodvora Varaždin od strane treće osobe. Uslijed navedenog oštećenja, došlo je do kvara uređaja ŽCP-a Turčin, pri čemu je iz sigurnosnih razloga polubranik ostao u spuštenom položaju. Zbog polubranika koji je bio spušten do dolaska ekipe za otklanjanje kvara, stvorila se gužva u cestovnom prometu, zbog čega se ispričavamo - odgovorili su nam iz HŽ-a.

Dodali su da je na mjesto događaja pozvana policija kako bi napravili uviđaj, kao i da stručna ekipa HŽ Infrastrukture iz Varaždina radi na otklanjanju kvara. Otklanjanje kvara očekuje se oko 19 sati.

- Zbog navedenog nije bilo zastoja i zakašnjenja u prometu vlakova. Napomenuli bismo da se u slučaju kada je željezničko-cestovni prijelaz u kvaru postupa sukladno čl. 129. i čl. 130. Pravilnika o načinu i uvjetima za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim prometom (NN 107/16). To konkretno znači da u slučaju kada je željezničko-cestovni prijelaz u kvaru, prometnik vlakova strojovođi u kolodvoru ispostavlja pisani nalog da je željezničko-cestovni prijelaz neispravan, a strojovođa je dužan prije željezničko-cestovnog prijelaza zaustaviti vlak i nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko željezničko-cestovnog prijelaza, nastaviti vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo vlaka ne prijeđe preko ŽCP-a te nakon toga nastaviti vožnju najvećom dopuštenom brzinom - dodatno su pojasnili iz HŽ-a.