DOZNAJEMO Zbog oštećenja, postojala opasnost od rušenja nadvožnjaka u Ul. Vilka Novaka?!

Napisao/la: -
Hrvatske ceste u potpunosti financiraju radove vrijedne 5,1 milijuna kuna (s PDV-om) Hrvatske ceste u potpunosti financiraju radove vrijedne 5,1 milijuna kuna (s PDV-om) Foto: Krešimir Đurić

Zbog velikih oštećenja na nadvožnjaku u Ulici Vilka Novaka u Varaždinu, uslijed kojih je postojala opasnost i od rušenja pojedinih dijelova konstrukcije, Hrvatske ceste odlučile su se na njegovu kompletnu sanaciju, odnosno obnovu. Radi toga, od kraja prošlog tjedna obustavljen je i promet nadvožnjakom, koji je preusmjeren na okolne prometnice.

Kako nam pojašnjava Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta u čijoj je nadležnosti spomenuti nadvožnjak, projektom sanacije utvrđeni su zahvati radi obnove betonskih dijelova upornjaka, stupova, naglavnica, nosača rasponske konstrukcije, pješačkog hodnika i vijenca.

- Uz to, uredit će se i oborinska odvodnja te hidroizolirati ploče, a zamijenit će se i rubnjaci, prijelazne naprave i metalne ograde te asfaltni kolnik na voznim trakama i pješačko-biciklističkoj stazi. Također, zamijenit će se oštećeni ležaj te će se urediti čunj i pokos oko upornjaka - pojašnjava Pajić.

Radovi su nužni, kako naglašava, zbog pojave velikih oštećenja dijelova konstrukcije nadvožnjaka koja mogu dovesti do narušavanja stabilnosti, a time i mogućeg rušenja dijelova konstrukcije nadvožnjaka.

- To bi prouzročilo zatvaranje na duži rok od predviđenog za sanaciju, a time i trajnije preusmjeravanje prometa na područje gradskih ulica ili odvijanje prometa prema za sanaciju projektiranom i uspostavljenom režimu regulaciju prometa - napominje glasnogovornica Hrvatskih cesta koje u potpunosti financiraju radove vrijedne 5,1 milijuna kuna (s PDV-om).

Na pitanje zašto je za izvođenje radova izabran travanj, odnosno svibanj, a ne ljetni mjeseci kada je manje prometa, glasnogovornica ukazuje da su radovi ugovoreni još krajem 2017., ali nisu mogli započeti zbog vremenskih uvjeta, odnosno duljeg zimskog razdoblja i niskih temperatura.

- Izvođenje radova planirano je upravo u ovo vrijeme kako bi se do lipnja izvela većina radova za koje su u tom razdoblju tehnološki najpovoljniji uvjeti. Preko nadvožnjaka dnevno prema PGDP (prosječni godišnji dnevni promet) prolazi više od 15.000 vozila/dan i nema bitne razlike u odnosu na ljetno razdoblje - napominje Pajić.

Inače, zbog izraženih kolotraga na kolniku rasponske konstrukcije, kao i oštećenja prijelaznih naprava, na nadvožnjaku su od 2015. do danas u sklopu radova redovnog održavanja popravljane prijelazne naprave, ali i asfaltni kolnik uklanjanjem kolotraga i denivelacija te polaganjem novog završnog (habajućeg) sloja asfalta.

Martina Pižeta

Novinar

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.

Varaždinske-vijesti.hr koriste kolačiće (eng. Cookies) radi pružanja što boljeg korisničkog iskustva. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu prihvaćate korištenje kolačića.